marijn_donders
Sprokkelaar
- Berichten
- 27
Nou @noskos , prima receptje dit!
Bij de slager een mooie buikspek gehaald en in de rub van Blues Hog gelegd. Bastard aan op 130 graden en de stukjes 2u lang laten garen. De temperatuur liep af en toe wat te hoog op dus langer durfde ik niet aan. Daarna ingepakt met boter, bruine suiker en honing en nog eens twee uur, daarna met de Blues Hog BBQ saus afgemaakt en samen met mijn ouders, vrouw en kinderen zitten smullen. Samen met dezelfde mango salade van @Sticky Fingers weer, en wat smashed potatoes. Wat een feest is die Bastard, elke dag aangehad tot nu toe!
Bij de slager een mooie buikspek gehaald en in de rub van Blues Hog gelegd. Bastard aan op 130 graden en de stukjes 2u lang laten garen. De temperatuur liep af en toe wat te hoog op dus langer durfde ik niet aan. Daarna ingepakt met boter, bruine suiker en honing en nog eens twee uur, daarna met de Blues Hog BBQ saus afgemaakt en samen met mijn ouders, vrouw en kinderen zitten smullen. Samen met dezelfde mango salade van @Sticky Fingers weer, en wat smashed potatoes. Wat een feest is die Bastard, elke dag aangehad tot nu toe!