BasBQ
Beef en Steak

Porchetta van procureur aan het spit.

Bedankt voor de veren. De rookring was ik dan ook erg tevreden over BBQ met een rotisserie is echt fun. En de egale garing is fantastisch.
Nu nog een slachtoffer vinden die kip lust. Kan ik een stel piepkuikens aan het spit doen. 
 
Dat ziet er goed uit zeg! Hier kan je mee thuis komen.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Hmm goed gelukt bram.
Ben zelf ook misschien een beetje in de markt voor een Spit
Heb jij die van weber? En zo ja /nee waarom?

PS waarom je vlees rooster er nog op? Moest tie nog ingevet worden  :D
 
Ridevi71 zei:
Hmm goed gelukt bram.
Ben zelf ook misschien een beetje in de markt voor een Spit
Heb jij die van weber? En zo ja /nee waarom?

PS waarom je vlees rooster er nog op? Moest tie nog ingevet worden  :D

Vleesrooster heb ik laten zitten om dat het past. En omdat ik zo wat groenten en tomaten kon grillen.
Als dessert hadden we gegrilde ananas met ijs. Kon er zonder verbouwen ook direct op.

Deze rotisserie komt van Auspit. De weber variant koste destijds ?200,- deze was de helft. En ik wist niet zeker of ik hem heel veel ging gebruiken. Ook kon ik nergens een weber spit in het echt bekijken. Of ik die ?100 meer het waard vond.
Ik heb wel een stuk kachelkoord van 8mm in de ring gelijmd. Zo dat de passing perfect was. En hij muis stil werd. Het ding maakt nagenoeg geen geluid. De Weber variant is wel helemaal van emaille. Dat is dan wel weer mooi.
 
Thanks voor je reactie. Begint nu toch wel te kriebelen.
En bijna vaderdag, toch? B-)
 
Ziet er machtig mooi uit. Maar als purist zeg ik dat het een rollade is aangezien porchetta met buikspek is 😉
 
Wat een lekkere rollade Bram dit is ook een leuk idee om te maken .
Wat dacht je na mijn kippetje ik moet het toch maar eens gebruiken

Mischien zien we zometeen allemaal recepten met een spit


Grill Guru Elite large,WGA,Barbecook,maverick 733,fantast,One minute lighter
BBQ sessie 22
 
Frits zei:
Ziet er machtig mooi uit. Maar als purist zeg ik dat het een rollade is aangezien porchetta met buikspek is

Mee eens Frits. Ik had hem ook liever van buikspek gemaakt. Zeker met de huid er nog op. Dus een mooie reden om het nog eens over te doen. En dan met buikspek
 
Dat is lang niet mis! Mooi gemaakt!

Verstuurd vanaf mijn Redmi Note 5 met Tapatalk

 
Terug
Bovenaan Onderaan