BasBQ
Beef en Steak

POLL: Wil jij een RVS deur voor je WSM? Group-buy, stem nu

Ik zoek een RVS deurtje voor mijn WSM, ik wil een group buy


  • Totaal aantal stemmers
    0
Status
Niet open voor verdere reacties.
Gaat over. WSM helaas moeten verkopen....
 
Ondertussen al iets meer bekend?
 
Ik sluit me aan met mijn wsm 57
 
weinig reactie meer van degene die het topic heeft gestart, maar ik tel zo ongeveer 15 mensen met interesse.. ik zou eens een mailtje kunnen wagen
 
Reactie:

I am unfamiliar with import fees, you might want to research this extensively, I can offer a 15% discount on the doors, that would be 27.20 each for the 18.5" and 33.15 each for the 22.5", shipping via USPS is going to cost 141.50, that seems high but I did the cost per door and for one 22.5" it is 54.75 and for one 18.5" it's 47.85, so there is a considerable amount of savings on the shipping, and with the discount on the doors you saved another 88.32

Dus veel goedkoper dan dit gaat het niet worden, en dan zit je nog met eventuele import kosten
 
Dus als ik uit ga van 15 deurtjes kom ik zo uit:
Voor een WSM47 is dat $27,20 + $ 9,44 verzenden + 4% invoerrechten en 21% btw = $ 46,11
Vandaag is dat ? 38,22 excl eventueel binnenlands herverzenden.

Hiervoor wil ik wel mee doen.
 
solexfrank zei:
Je kan eens informeren bij Maikel Drost op facebook , die maakt veel rvs onderdelen voor de bbq-wereld in Nederland ;)

Heeft iemand dit al geprobeerd
Ik heb geen Facebook dus kan het niet proberen
 
Ik zie na 8 september geen reacties meer. Ben wel benieuwd hoe dit is afgelopen. Als er nog niets besteld is heb ik voor mijn 47 2009+ bij een prijs tot 40 euro ook zeker wel interesse.
 
ik heb via de Facebook van mijn vrouw contact opgenomen met  Maikel Drost
Helaas heeft hij het te druk en kon niets voor mij betekenen
 
Is dit nog enigzins actief? Ik heb namelijk hier achter mij een gloednieuwe WSM 57 staan en zit nu te zoeken naar mods  :D
 
Heb interesse  , graag wel de eindprijs juist in beeld voor ik instem .
Mooie modificatie  , denk dat je smoker beter regelbaar wordt .

groet  Joop
 
nog steeds :)
 
Hoe is dit initiatief  .  wordt het serieus ,  1 januari balans datum en uitzoeken?

ben er voor in .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan