BasBQ
Beef en Steak

Platesetter Grill Guru

 

Timobrouwer

Tondelzoeker
Berichten
3
Sinds kort heb ik een Grill Guru compact. Nu ben ik een tijdje opzoek naar een platesetter maar heb de originele heb ik nog niet gevonden.
Na een tip heb ik er een bij de Intratuin gevonden. Dit is geen originele maar de maten zijn hetzelfde. Echter steekt nu mij rooster een stukje erboven uit en steken er 3 puntjes uit. De deksel kan wel goed sluiten. Denken jullie dat dit kwaad kan en zal de platesetter werken ? zie de foto voor duidelijkheid.
IMG_3141.jpeg
 
Sinds kort heb ik een Grill Guru compact. Nu ben ik een tijdje opzoek naar een platesetter maar heb de originele heb ik nog niet gevonden.
Na een tip heb ik er een bij de Intratuin gevonden. Dit is geen originele maar de maten zijn hetzelfde. Echter steekt nu mij rooster een stukje erboven uit en steken er 3 puntjes uit. De deksel kan wel goed sluiten. Denken jullie dat dit kwaad kan en zal de platesetter werken ? zie de foto voor duidelijkheid. Bekijk bijlage 54815

Als je plate setter er juist in ligt zal het gewoon werken. Dat het metaal uitsteekt, hoewel het estethisch misschien niet erg mooi is, niks af aan de werking van de plate setter.

Die uitstekende puntjes zijn misschien wat onhandig omdat er iets achter kan blijven haken.

Als je een beetje handig bent zeggen we hier: bij twijfel pak de slijptol

Veel succes!


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Kan het kwaad? Nee, dat denk ik niet. Is het handig? Nee, zeker niet. Ik zou zoals @Mauritsts al zegt de slijptol pakken of (indien er een originele is want ik ben niet thuis in GG) wachten op de originele.
 
Terug
Bovenaan Onderaan