Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
+1 idd csg op de platesetter maar niet recht onder de zalm.Ik zet de CSG op de platesetter / diffuser. Maar niet recht onder het te roken produkt maar er naast zodat de rook zich verdeeld.
Kolen heb ik er nog nooit uitgehaald maar is misschien een goed idee.Bekijk bijlage 48117
De kolen worden ook mee gerookt, althans als ik het in de weber doe in ieder geval wel. En je kolen geven vervolgens geur en smaak af aan het product dat je vervolgens gast bereiden. Dat vind ik niet wenselijk, wil zelf de rooksmaak kunnen bepalen. En een appeltaart bakken met gerookte kolen is ook zeker geen succes.Zolang je de csg niet op de kolen zet is er geen reden om je kolen er uit te halen.
De kolen worden ook mee gerookt, althans als ik het in de weber doe in ieder geval wel. En je kolen geven vervolgens geur en smaak af aan het product dat je vervolgens gast bereiden. Dat vind ik niet wenselijk, wil zelf de rooksmaak kunnen bepalen. En een appeltaart bakken met gerookte kolen is ook zeker geen succes.![]()
Ik laat de kolen erin zitten. Die zitten onder de platesetter en de CSG er boven. Kans is klein dat het houtskool mee in het feestje duikt.Kolen eruit halen, je kan ze aansteken met de csg.
Ik doe de csg onder de platesetter.
Anders loopt de temperatuur misschien te hoog op bij het te roken gerecht.
Er zijn veel manieren mogelijk natuurlijk![]()