Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zo had ik hem de laatste keer ook maar dan zonder die platesetter die direct onder de steen ligt. Ik had dus de steen direct op het rooster.
Ik haal dan ook de margriet er helemaal af, dan stookt ie echt makkelijker heet ja!Het duurde wel een tijd, maar zoals op de foto te zien is is de steen ruim boven de 300 graden, dus ja.
Wel met de margriet er af, ik heb het idee dat dat veel scheelt. Gaat denk ik om 25% meer ruimte voor de warme lucht om er uit te knallen, en dus meer trek, en dus hogere temperatuur.
Zou ook niet heel veel uit moeten maken, alleen als je er veel achter elkaar wilt maken. Maar ik heb hem toch leggen, dus kan ie er wel op ook.Zo had ik hem de laatste keer ook maar dan zonder die platesetter die direct onder de steen ligt. Ik had dus de steen direct op het rooster.
Ga ik deze ook maar eens proberen!@Rene94 Dat had ik de eerste 3 keer ook. Deze keer, mede dankzij het recept en de uitleg in het filmpje, niet. Ik heb me daar dan ook precies aan gehouden, waar ik normaal nog wel eens mijn eigen manier er op na houdt bij een recept of methode.