BasBQ
Beef en Steak

Pizza-oven Aldi

 
 
 

Eddeped

Pitmaster
Berichten
770
Volgens mij kan dit best wat wezen. Prijs is in ieder geval niks mis mee
Zbn5p4wm.png
 
Ziet er geinig uit! Kan me voorstellen dat je soortgelijke resultaten kunt boeken als een Weber met Pizza ring erop. Aangezien het staal is(daar lijkt het tenminste op) verwacht ik dat hij wel relatief makkelijk afkoelt. Maar voor de prijs zeker het uitproberen waard.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
ik heb een pizzaring maar die gebruik ik nauwelijks. Als ik het oventje weet te scoren gaat die de verkoop in.
 
Zou op briketten of houtskool gestookt moeten worden.
 
Had hem ook al gezien, en ben er erg van gecharmeerd! In de beschrijving staat inderdaad kolen of briketten, maar in de filmpjes wordt hij gewoon op hout gestookt. Het enige wat mij nog een beetje tegenhoud is dat ik bang ben dat dit behoorlijk kan roken, en dat ik dan de hele buurt in de rook zet.. mijn buren zitten nogal dicht tegen me aan..

Zou je deze op pizza temperatuur krijgen met een klein weberstartertje vol houtskool?
 
Fatsoenlijk goed droog hout rookt toch niet of nauwelijks. Wel de geur van vuurtje stoken natuurlijk.
 
Toch maar besloten om wat vaker de pizzaring te proberen. Maar wel een mooi pizzaschep laten halen bij de Aldi en  om 10u waren de oventjes al weg. Dus waarschijnlijk had het me toch niet gelukt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan