Het was tijd voor een hamburger met een twist pikante burger met een fris zoete ananas-mangosalsa. Ingredi?nten voor de hamburger : 1 sjalotje, 1 eetlepel bruine suiker, 1 hele peper, 2 tl limoensap, 2 tl sojasaus, 1tl tijm, 1tl pimentpoeder, snuf grof zeezout, 1 knoflookteen, beetje kaneel en natuurlijk gehakt. Zelf heb ik half om half gehakt gehaald die 1 keer door de gehaktmolen is gehaald. Voor de salsa Ananas schijven, 1 mango, rode ui, limoensap, 2 el korianderblaadjes en een snuf zeezout. Al de ingredi?nten gemixt, toen ik de salsa gemixt had begon ik een beetje te twijfelen of dit wel lekker zou zijn op een burger. Maar uiteindelijk paste de smaken goed bij elkaar het fris zoete van de salsa bij de pikante burger. Voor bij de Hamburger nog crispy chicken wings gemaakt, de wings een uur zonder folie of andere afdekking in de koelkast gelegd. Zo droogt de huid alvast mooi uit. Na een uurtje waren ze lekker knapperig en heb ik ze in een schaal met Grate goods Kansas city red saus gemixt erg lekker.
Uit eindelijk was alles erg lekker. 
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk