BasBQ
Beef en Steak

Pig Candy

 
 

christiansiegers

Kooltjesharker
Berichten
120
En de laatste van gisteren, Pig Candy. Ben blij dat ik niet te veel gemaakt heb, want je blijft er in door eten.
Zelfs de kids vinden het lekker, wel aangevuld met het nodige aan limonade

2015-02-07-14.19.25.jpg

2015-02-07-14.26.15.jpg

2015-02-07-14.26.21.jpg

2015-02-07-14.27.06.jpg

2015-02-07-15.34.17.jpg

2015-02-07-16.33.06.jpg
 
Lijkt me erg lekker .
 
doet u mij maar een portie
 
Mmmm...
 
Vandaag ook gemaakt, met als basis maple cured bacon. De volgende keer iets korter op de Q, maar zooo lekker!

Vanilla icecream with Pig candy and chocolate drops!


Bedankt voor het delen  ;)

 
Ceriel zei:
Vandaag ook gemaakt, met als basis maple cured bacon. De volgende keer iets korter op de Q, maar zooo lekker!
Vanilla icecream with Pig candy and chocolate drops!

Als toetje... lekker zeg!
 
Lekker , simpel te maken en erg leuk
 
Goh wat gebruik je voor die Pig Candy?  Ik ziemaple sirup en basterd suiker, maar wat is de rest? Iets van een dikke plak bacon en Cayenne poeder?

Op wat voor een matje leg je die lapjes? Ik neem aan dat dat geen gewoon kippengaas is, maar iets speciaal voor grill gerechten?
 
Northguy zei:
Goh wat gebruik je voor die Pig Candy?  Ik ziemaple sirup en basterd suiker, maar wat is de rest? Iets van een dikke plak bacon en Cayenne poeder?

Op wat voor een matje leg je die lapjes? Ik neem aan dat dat geen gewoon kippengaas is, maar iets speciaal voor grill gerechten?

ingredienten kloppen :) ik smeer de bacon in met maple sirup en daarna suiker en wat cayenne peper.
er zijn grillmatjes te koop bij diverse winkels oa Intratuin. Deze kan je gebruiken indien nodig.
 
Terug
Bovenaan Onderaan