BasBQ
Beef en Steak

Picnic barbecue (Action)

 

Robsteady

Kooltjesharker
Berichten
106
Zag dit toevallig bij de Action in t schap en kon m voor het geld (€10,-) niet laten staan. Binnenkort maar eens mee naar t werk om na werktijd wat burgers te maken😎

Makkelijk in en uit te klappen steuntjes die hem dichthouden wanneer ingeklapt. Zit ook een handvat aan.

BFB61078-1716-427B-A164-2ECA2361FF3C.jpeg


D5A7F4C1-07B9-41A1-99DB-112718B96300.jpeg


0A5BF8F6-A4EB-4D73-8736-946C9D3D1C3A.jpeg
 
Losje gebaseerd op de WGA zeker? Maar het dekesel is zo laag dat je hem niet kan sluiten als er iets op ligt en geen luchtregeling?

Ik was vorige week ook in Action en stond er eentje die op de WSJ geleek.
 
Klopt inderdaad, daar moest ik ook gelijk aan denken. De deksel kan er helaas niet op tijdens het grillen maar voor een meeneembbq lijkt het me een handig ding als je er enkel enkel high&fast op maakt. En ietsje goedkoper dan de WGA..😉
 
Klopt inderdaad, daar moest ik ook gelijk aan denken. De deksel kan er helaas niet op tijdens het grillen maar voor een meeneembbq lijkt het me een handig ding als je er enkel enkel high&fast op maakt. En ietsje goedkoper dan de WGA..😉
WGA gaat jaren mee en goed te regelen, dit kun je na 1x weg gooien , dan gaat het al roesten.
Heb jammer genoeg meerder kleine q's gehad wat echt niks was , toch eens wat meer uitgegeven aan een WGA .wat een toppertje is dat.😄
 
WGA gaat jaren mee en goed te regelen, dit kun je na 1x weg gooien , dan gaat het al roesten.
Heb jammer genoeg meerder kleine q's gehad wat echt niks was , toch eens wat meer uitgegeven aan een WGA .wat een toppertje is dat.😄
Ik geloof zeker dat de kwaliteit van een WGA 1000x beter is. Ook dat je er meer mee kunt. Maar ik denk als je deze goed schoonmaakt na gebruik je best plezier kunt hebben voor n tientje😁
 
  • Leuk
Waarderingen: Rdj
Ik geloof zeker dat de kwaliteit van een WGA 1000x beter is. Ook dat je er meer mee kunt. Maar ik denk als je deze goed schoonmaakt na gebruik je best plezier kunt hebben voor n tientje😁
En zelfs als hij begint te roesten, is niet mooi maar doet niets aan het gebruik natuurlijk
 
Terug
Bovenaan Onderaan