BasBQ
Beef en Steak

Picanha van het spit

 
 

Veluwse Bob

Pitmaster
Berichten
546
Voor alles een eerste keer, zo ook de picanha van het spit met Chimichurri.

Was heeerlijk, zoals velen al zeiden beaam ik het ook, voor mij picanha niet anders meer.

@LOMPE laars & @Cheflustikniet was lekker man haha 😄, was wel behoorlijk vettig wat je ook mag verwachten bij Picanha.
Had er niks afgetrimd doen jullie dat wel?

20230729_110544.jpg


20230729_161910.jpg


20230729_163608.jpg


20230729_171347.jpg


20230729_172514.jpg


20230729_154607.jpg
 
Laatst bewerkt:
Lekker hoor! Als ik dit zo zie zou ik het wel trimmen.
Ja ik had het filmpje van Dennis bekeken over Picanha van het spit, ik twijfelde en vervolgens niet gedaan, wie het vet niet wil kan het eraf snijden en dat gebeurde dan ook 😄
 
  • Leuk
Waarderingen: Beun
Ja ik had het filmpje van Dennis bekeken over Picanha van het spit, ik twijfelde en vervolgens niet gedaan, wie het vet niet wil kan het eraf snijden en dat gebeurde dan ook 😄
Ah oké, ik laat er zelf zo’n 0.5 cm op zitten. Ieder zijn ding natuurlijk 😁
 
Ah oké, ik laat er zelf zo’n 0.5 cm op zitten. Ieder zijn ding natuurlijk 😁
denk ook dat ik dit de volgende keer doe voor een mooier egaler vetzijde
 
  • Leuk
Waarderingen: Beun
Dat lijkt me lekker.

(Spit schuift weer een plekje omhoog op de verlanglijst)
 
Dat lijkt me lekker.

(Spit schuift weer een plekje omhoog op de verlanglijst)
Bedoel je picanha op het spit of een spit als accesorie? Ik heb hem gister gekregen en kon niet wachten hem meteen aan te slingeren.
 
Bedoel je picanha op het spit of een spit als accesorie? Ik heb hem gister gekregen en kon niet wachten hem meteen aan te slingeren.
Een spit is een accessoire die al heel lang op mijn verlanglijstje staat.
 
Wacht niet langer er mee , is voor mij de leukste accessoire.
Heb je veel plezier van .
 
Heerlijk, picanha van het spit is echt om te watertanden! Ik trim de picanha eigenlijk ook nooit, maar ook nog nooit zo'n dikke laag als jij gehad.
 
Heerlijk, picanha van het spit is echt om te watertanden! Ik trim de picanha eigenlijk ook nooit, maar ook nog nooit zo'n dikke laag als jij gehad.
Ja ik zei doe maar mooi stukske en vet is smaak hahaha nou smaken deed het zeker maar was wel erg veel vetje🤣
 
Picanha aan het spit..heerlijk!
 
Lekker hoor. I love picanha! Was het een vrij olat stuk? Er lijkt weinig vlees aan te zitten en veel vet. Waar kwam dit stuk vandaan?
 
Lekker hoor. I love picanha! Was het een vrij olat stuk? Er lijkt weinig vlees aan te zitten en veel vet. Waar kwam dit stuk vandaan?
Ja was vrij plat, bij een winkeltje hier in Ede.
Vlees komt zoals ik begrijp uit PT portugal.
Was het enige kleinere stuk wat ik zag liggen.
De smaak was wel erg goed :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan