Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Daar ga je heeeel blij mee worden.Bedankt voor jullie supersnelle reacties! Binnenkort vaderdag en mijn verjaardag. Ik weet wat ik ga vragen!
![]()
Dit is het mooie van dit forum vind ik!Absoluut, beste pepermolen die ik tot nu heb gehad, daar kan geen peugeot tegenop
Ben Nicon nog steeds dankbaar voor de tip.
Afgezien van het zeer prettige maalwerk,
maalt vele malen sneller dan een peugeot,
Is het vullen ook veel eenvoudiger door de grotere opening, en de draaiknop is met 1 druk op de knop los en klikt bij sluiten zelf dicht.
Ik heb geen aanbiedingen gezien van de molens, maar dat is wel een beetje gangbare prijs als ik terugdenk.Gents, enkele jaren geleden een setje Peugeot (30 cm) molens gekocht. Die ene superdure peperkanon gaat het voor mij niet worden, het vullen v/d molens is mijns inzien wel een irritatie bij de Peugeot, idd vanwege dat kleine gat. Ik ken het Hexclad Merk v/d diverse YT-influencers…
Nu lees ik hier hele positieve ervaringen van iets wat me wellicht ontgaan is...
Ik lees prijzen voor een setje P&Z Hexclad van rond de €250, zijn dat echt realistische prijzen of zijn er beter aanbiedingen. 250 voor een P&Z set vindt ik. Echt veel geld…
Ik hoor graag jullie reacties
Gr. Mike
Die heb ik nog nooit gebruikt, maar dat wordt dan wel eens tijd.Wel Lampong peper gebruiken natuurlijk
Die heb ik nog nooit gebruikt, maar dat wordt dan wel eens tijd.![]()