Ge?nspireerd door het boek van Big Bob Gibson heb ik afgelopen vrijdag alle ingredi?nten in huis gehaald die nodig waren om bovenstaand recept te maken. Vol verwachting begon ik eraan:
Varkenshaasje in vijven verdeeld over de lengte en laagje van de oh zo geweldige Carolina Mustard Sauce
Spek erop en weer een laagje saus:
Opgerold, in de mustard saus gerold en door de verstampte pecannootjes gehaald:
Na ongeveer 20 minuutjes waren ze klaar. Gerookt op Mesquite:
Geserveerd met de overgebleven mustard sauce:
Wat vonden we ervan? Een smakelijk maaltijd, maar het had geen wow-factor. Ik denk dat mijn verwachtingen te hoog waren. Steeds als ik het boek van Big Bob Gibson open sloeg en ik dit recept tegen kwam, dwaalde ik in gedachte af naar het feit dat ik zo een pinwheeltje soldaat zou maken. In mijn gedachte was deze lekkerder dat in het echt. Ik zou het zeker nog een keer maken, maar dit keer met aangepaste verwachtingen!
Varkenshaasje in vijven verdeeld over de lengte en laagje van de oh zo geweldige Carolina Mustard Sauce

Spek erop en weer een laagje saus:

Opgerold, in de mustard saus gerold en door de verstampte pecannootjes gehaald:

Na ongeveer 20 minuutjes waren ze klaar. Gerookt op Mesquite:

Geserveerd met de overgebleven mustard sauce:

Wat vonden we ervan? Een smakelijk maaltijd, maar het had geen wow-factor. Ik denk dat mijn verwachtingen te hoog waren. Steeds als ik het boek van Big Bob Gibson open sloeg en ik dit recept tegen kwam, dwaalde ik in gedachte af naar het feit dat ik zo een pinwheeltje soldaat zou maken. In mijn gedachte was deze lekkerder dat in het echt. Ik zou het zeker nog een keer maken, maar dit keer met aangepaste verwachtingen!