BasBQ
Beef en Steak

Pastrami

Mooie projecten zo broer. Dat is niet heel vervelend om zo te experimenteren. En dat allemaal te proeven. Zonde van dat kleine streepje grijs. Maar je hebt toch een aantal plakjes die wel helemaal rood zijn? Die kun je dan eventueel bewaren voor later. De rest zal snel op moeten vrees ik

Voor dat afwegen van vlees en zouten hebben hier een digitale keukenweegschaal aangeschaft. Dat maakt het leven toch een stukje makkelijker. En altijd handschoentjes aan. En Miss overdrijf ik, maar de snijplank waarop ik het vlees trim pak ik altijd in met plastic foli. Om zo schoon mogelijk te werken.
Ik vind dat gedoe met handschoenen altijd een mooie discussie. In de zorg leren we altijd dat handschoenen zijn om jou ergens voor te beschermen en niet andersom. Terzij je steriele handschoenen gebruikt en die gebruik je niet bij eten. Als je met je vieze handen handschoenen pakt en aantrekt zijn ze net zo vies. Gewoon goed handen wassen of desinfecteren. Dat geeft minder schijnveiligheid en is ook gewoon net zo schoon als je goed wast ;)

Verstuurd vanaf mijn SM-G998B met Tapatalk
 
Ik vind dat gedoe met handschoenen altijd een mooie discussie. In de zorg leren we altijd dat handschoenen zijn om jou ergens voor te beschermen en niet andersom. Terzij je steriele handschoenen gebruikt en die gebruik je niet bij eten. Als je met je vieze handen handschoenen pakt en aantrekt zijn ze net zo vies. Gewoon goed handen wassen of desinfecteren. Dat geeft minder schijnveiligheid en is ook gewoon net zo schoon als je goed wast ;)

Helemaal waar! šŸ‘Š
 
Terug
Bovenaan Onderaan