BasBQ
Beef en Steak

Pasta met Entrecote

 
 

Alflies

Stoker
Berichten
336
Vandaag had ik zin in pasta maar wel met een lekker stukje vlees erbij. Pasta is spaghetti geworden met tomatensaus en voor het gezonde een salade.
Voorbereidingen saus



Gaat niet zo heel veel in maar was een lekker sausje voor over de spaghetti, origineel recept ging uit van gewone tomaten ik heb gemakshalve maar tomaten uit blik genomen en natuurlijk extra knoflook.
Ik zie dat ik bij de ingredi?nten zout en peper ben vergeten, maar die zitten er echt in voor de smaak.



Omdat we toch een beetje op de Itali? tour zijn, een lekkere salade erbij gemaakt met verse kruiden.



Entrecote lekker laten marineren in een mengsel van Todd's dirt en olijfolie, smaak en gebruikte kruiden komen ook weer lekker terug in de tomatensaus en salade.



De zwarte koningin flink opgestookt, om niet al te veel houtskool te verbruiken heb ik de vuurscheider gebruikt.



Door het vet hadden we mooie vlammen en een geur in de tuin, heerlijk Todd's Dirt zal vaker gebruikt gaan worden dat is een zekerheid  :D



Misschien iets teveel groenvoer, maar we hebben heerlijk gegeten. Hier en daar nog wat parmezaanse kaas gebruikt en we hadden er een lekker Italiaanse wijn bij.
Ik ben geen kenner en wil geen reclame maken maar de Ogio Primitivo Primitivo van de Gall & Gall is een heerlijk wijntje wat past bij dergelijke recepten.
Normaal zitten wij met wijn rond de 10 euro, maar voor 4,99 is deze super.
 
dat ziet er als een feestmaal uit! heerlijk!
 
Ziet er erg lekker uit.
 
Met de zon van vandaag en deze maaltijd waan ik mij terug in porlezza italie
 
Lekker sfeermaaltje.

@Maroc Ben ik ook 4 jaar geweest.
Maar echt lekkere entrecote moet je daar toch zelf maken ;)
 
Lekker, een heerlijk bordje om te zien
 
Schuif maar wat door!
 
dat zou ik ook wel gelust hebben
 
Dat ziet er werkelijk bijzonder smakelijk uit !
 
Lekker wijntje erbij, kom maar op hoor!! :p
 
Heerlijk stukje vlees, ik moet toch die dirt van Todd maar eens gaan proberen, iedereen is er zo enthousiast over.

Alflies zei:
Misschien iets teveel groenvoer, maar we hebben heerlijk gegeten.

De Salade ziet er puik uit, persoonlijk had ik die pasta vervangen voor een mooi stuk grof brood, en dan het brood lekker met wat goede olijfolie(geen carbonell) besprenkelen. Maar misschien kom ik teveel in Spanje en Portugal de laatste tijd.  ???
 
Mevr. Nosmo zei:
Nou, ik vind het er prima uitzien.
Dat mag je zo doorschuiven.
Daar ben ik het mee eens!
 
Nosmo zei:
Heerlijk stukje vlees, ik moet toch die dirt van Todd maar eens gaan proberen, iedereen is er zo enthousiast over.

Alflies zei:
Misschien iets teveel groenvoer, maar we hebben heerlijk gegeten.

De Salade ziet er puik uit, persoonlijk had ik die pasta vervangen voor een mooi stuk grof brood, en dan het brood lekker met wat goede olijfolie(geen carbonell) besprenkelen. Maar misschien kom ik teveel in Spanje en Portugal de laatste tijd.  ???

Klinkt ook erg goed maar het is al een crime om groente te eten, dus noodgedwongen wat sla gegeten. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan