BasBQ
Beef en Steak

Past een Bastard Pizza Rotisserie large op een GG Large?

Robin-R

Tondelzoeker
Berichten
5
Hi allemaal,

Heb me nog niet helemaal verdiept in de rotisseries maar vindt die van bastard echt tof.
Alleen, geen bastard maar een GG. Nu worden ze beide door dezelfde BV geimporteerd, dus wellicht past het?

Beetje duur om het te proberen, dus iemand die het toevallig al weet of dit kan?
 
Als ik jou was zou ik naar een winkel gaan en dat ding gewoon passen. Het probleem zal wellicht niet de ombouw van de rotisserie zijn, maar meer de pizzasteen die je erbij krijgt. Volgens mij is de Bastard 2 centimeter breder dan de GGL. 1 op 1 klopt de maat dus sowieso niet.
 
Ik sluit me bij Pascal aan. De Bastard is iets groter dan de ‘standaard’ large maat.
Ik weet dat barbecue experience center is Roosendaal zowel Bastard als grill guru verkopen in ieder geval. Maar mogelijk is er iets meer in de buurt.
 
Men kan er toch na toe bellen ik denk als ze willen verkopen graag die service willen geven.
 
Men kan er toch na toe bellen ik denk als ze willen verkopen graag die service willen geven.
Ook dat kan natuurlijk, maar ik grijp persoonlijk elk excuus aan om even naar een winkel te gaan 🤣
 
Haha thanks voor het advies mannen, inderdaad een goed excuus om even een uitstapje naar de winkel te gaan. Vaak vindt mijn bankrekening dat minder leuk ;) De bastard is inderdaad groter, had een gasket gekocht en hield een redelijk stuk over. Fingers crossed 🤞
 
Terug
Bovenaan Onderaan