BasBQ
Beef en Steak

Parijs buikspek

 
 

Ron B

Pitmaster
Berichten
586
Voor het eerst Parijs buikspek ala noskos gemaakt. Uiteraard hoop je dat het gelijk goed gaat. Na 3,5 uur op de kamado was de buikspek klaar. Samen met vrienden gegeten.

Wat is dit ontzettend lekker.

Dank Noskos voor dit heerlijke gerecht

20210918_174735.jpg


20210918_163705.jpg


20210918_133330.jpg


20210918_130700.jpg


20210918_115950.jpg
 
Alle eer voor de mannen van BBQ Restaurant Melt in Parijs. Dit is hun vinding 😁
 
Ik ga hier even op inpikken. Morgen namiddag start ik aan mijn buikspekkie om Parijs buikspek te maken. Echter heb ik een stuk van 1,7kg en zijn we maar met ons tweetjes. Dus overschot gaat er zeker zijn, tenzij nog een vriend wat komt ophalen.

Ik heb niet zo heel veel ervaring met buikspel en zeker niet met overschotten :ROFLMAO: Maar wat zijn daarna nog de mogelijkheden om met de overschot te doen? Behalve gewoon koud opeten of opwarmen.
 
Lees net dat hij op 3,5u klaar was. Ik ging er vanuit dat het volgens Noskos een 6 uurtjes zou duren tussen erop leggen en eten. Dan gaat hij wss ietsje te vroeg klaar zijn. Dus best wat later beginnen dan.
 
Ik ga hier even op inpikken. Morgen namiddag start ik aan mijn buikspekkie om Parijs buikspek te maken. Echter heb ik een stuk van 1,7kg en zijn we maar met ons tweetjes. Dus overschot gaat er zeker zijn, tenzij nog een vriend wat komt ophalen.

Ik heb niet zo heel veel ervaring met buikspel en zeker niet met overschotten :ROFLMAO: Maar wat zijn daarna nog de mogelijkheden om met de overschot te doen? Behalve gewoon koud opeten of opwarmen.
Lekker dun snijden, ff opwarmen, een beetje peper of mosterd erbij en dan op donker roggebrood.
Bockbier erbij en klaar.
 
@Ron B . Zo hiu je wel vrienden.
Lekker.Noskos weet wel hoe hij de geneugtes des levens met ons kan delen.
 
Dat ziet er goed uit. Staat op mijn lijstje.
 
Ik heb niet zo heel veel ervaring met buikspel en zeker niet met overschotten :ROFLMAO: Maar wat zijn daarna nog de mogelijkheden om met de overschot te doen? Behalve gewoon koud opeten of opwarmen.
Ik heb het vorig jaar gemaakt, het overgebleven stukje ging dun op pizza, heurlijk! Zowel zo als op de pizza.
 
Maar goed dat ik ni perfect noskos volg, want alles gaat precies rapper in een Kamado. Ligt nog maar 1.45u erop en zit al aan 72°.

Dus 3u en dan inpakken, ga ik vroeg mogen gaan eten. Geen idee of ik hem wel moet inpakken nu. Wil pas tegen 18u eten.
 
Ik ga hier even op inpikken. Morgen namiddag start ik aan mijn buikspekkie om Parijs buikspek te maken. Echter heb ik een stuk van 1,7kg en zijn we maar met ons tweetjes. Dus overschot gaat er zeker zijn, tenzij nog een vriend wat komt ophalen.

Ik heb niet zo heel veel ervaring met buikspel en zeker niet met overschotten :ROFLMAO: Maar wat zijn daarna nog de mogelijkheden om met de overschot te doen? Behalve gewoon koud opeten of opwarmen.
Overschot voer ik anders wel voor je af :sneaky:

je kan ook onder een ei/omelet verwerken. Of koud op de boterham, in de pan opbakken etc.. Meest effectieve is natuurlijk als ik hem afvoer;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan