BasBQ
Beef en Steak

Panorama stelt zich voor

  • Onderwerp starter PanoKraats
  • Startdatum
P

PanoKraats

Gast
Nieuw op dit forum en nieuw in de wereld die Low & Slow BBQ Competition heet. Ik, Peter van de Kraats, werkzaam bij Panorama vorm vanaf heden met collega Dennis de Vos het Panorama L&S BBQ team dat mee gaat doen aan de Tony Stone in mei. Dat doen we niet geheel onvoorbereid trouwens. We volgen binnenkort eerst een gedegen cursus bij Harry Havinga en Fernando Wokke. En dan een paar maanden oefenen om als gevaarlijke outsider dat weekend in het Haarlemmermeerse bos toe te slaan...
Tips en adviezen, gevraagd en ongevraagd, zijn altijd welkom!
Onze avonturen komen overigens in twee reportages, medio eind april en eind mei, in Panorama.
 
hoi Peter,
welkom bij dit edele genootschap.
Leuk een nieuw team erbij, succes met de voorbereidingen en de wedstrijden
 
Hallo Leo. Ja, ik voelde me ook gelijk heel edel, gisteren. ;)
 
Ook een hartelijk welkom vanuit Schiedam :)
 
Welkom Peter, van uit IJmuiden.
 
Van harte welkom hier Peter!!
 
Welkom! Succes bij de wedstrijden en de voorbereidingen!
 
Leuke intro Peter! Ik hoop dat je veel plezier gaat beleven en dat het mooi stukjes gaat opleveren! Enne om ons te plezieren hoop ik dat je veel foto's van je avonturen hier gaat plaatsen!
 
Peter, welkom bij de club!

Mooie uitdaging om bij de Tony Stone mee te doen als team. Harry en Fernando kunnen jullie vast veel tips en tricks leren zodat jullie inderdaad een gevaarlijke outsider worden.
BBQ is geen rocket science, met een beetje kennis en gevoel kom je een heel eind.
 
Hoi Peter, welkom bij het BBQ Genootschap
 
Welkom Peter, veel inspiratie en plezier hier!
 
Hoi Peter, welkom hier
 
Cool, die editie ga ik kopen :) welkom Peter en heel veel plezier op je weg naar de Tony. Bij deze meteen de uitnodiging voor het beruchte "07.07 breakfast" dat moet je meemaken :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan