BasBQ
Beef en Steak

Paasknor

BBCharlie

Stoker
Berichten
309
Mijn eerste poging tot low und slow op mijn Weber kamado 🙏 Babybackribs van Beef & Steak, aardappelgratin met oude kaas en maïskolven. Niet op de foto een verse knoflooksaus. Gelukkig aten de baas en ik dezelfde saus 😉

Ik ben benieuwd wat jullie van de gesneden ribs vinden. Ze waren heerlijk mals maar geen idee of ze er zo uit horen te zien.

 
De foto is niet geheel scherp. Maar, ze zien er niet verkeerd uit.
Heb je de ribbels gerookt? Op welke wijze heb je ze klaar gemaakt?. (bv Easterwood of 3-2-1)
 
De foto is niet geheel scherp. Maar, ze zien er niet verkeerd uit.
Heb je de ribbels gerookt? Op welke wijze heb je ze klaar gemaakt?. (bv Easterwood of 3-2-1)
Wat gek dat de foto niet scherp doorkomt. Hebben meer kijkers dat?

3-2-1 Heb ik gebruikt. Was wel een avontuur hoor. Koken in een keuken gaat mij soepeler af ;)
 
nou, het ziet er gewoon heerlijk uit allemaal.
ik weet ook niet hoe gesneden en gare ribben eruit horen te zien. als ze maar lekker zijn en dat is gelukt zo te lezen.
mooi gedaan (y)
 
Hey leuke foto's hoor en zeer scherp heb je die weber kamado niet pas? Misschien ben ik in de war met andere bbq-fan, ben erg benieuwd naar jouw ervaring. 67 cm is nogal wat.....ben hier maar met zn 2-en....en wat een leuke rvs-trolly die zoek ik ook

Edit: is iemand anders (evelienMP)

Verstuurd vanaf mijn SM-A505FN met Tapatalk
 
Hey leuke foto's hoor en zeer scherp heb je die weber kamado niet pas? Misschien ben ik in de war met andere bbq-fan, ben erg benieuwd naar jouw ervaring. 67 cm is nogal wat.....ben hier maar met zn 2-en....en wat een leuke rvs-trolly die zoek ik ook

Edit: is iemand anders (evelienMP)

Verstuurd vanaf mijn SM-A505FN met Tapatalk
@EvelienMP had deze Weber maar een paar dagen later, dus je zit er niet ver naast :D

Wij zijn ook maar met twee + kleuter + baby maar ik had zo geen zin om te moeten passen en meten tijdens het koken. Hierom heb ik in mijn binnenkeuken twee ovens.
De rvs trolley komt voor €37,50 van marktplaats. Mij leken de etages makkelijk en dat ik hem zo in de schuur rol.
 
Puike Ribben hoor Charlie, heerlijk!
 
Ribs zien er zeker geslaagd uit! Mooi bijgerecht ook dat gratin!
 
Terug
Bovenaan Onderaan