BasBQ
Beef en Steak

Overal waar mogelijk!

PuraLeña

Sprokkelaar
Berichten
40
En als we gaan kamperen, dan informeren we wel even bij de camping;

Hallo, ik wil graag met mijn zoontje van 8 een plek reserveren voor onze auto met daktent en luifel.
Ah, en voor ik het vergeet, mogen we ook onze barbeque gebruiken?

jajaja.

Groeten van #PuraLeña in hart van Spanje.

Vandaar ook alleen mijn zoontje op terras.

20201005_170128.jpg

20201005_172932.jpg

20201005_193752.jpg

20200827_165806.jpg

MiguelLinares1stCustomer.jpg
 
Ik veronderstel dat deze bbq niet mee is voor enkel een BBQ met het gezin op de camping :D

Amusement.
 
een van de gaafste rijdende combi's die ik ooit gezien heb.
hoe stoer wil je het hebben. echt super gaaf.
"heeft u op de camping ruimte voor mijn auto met daktent? en oh ja, is bbq-en toegestaan? " 😂 😂 😂
 
Ik veronderstel dat deze bbq niet mee is voor enkel een BBQ met het gezin op de camping :D

Amusement.

Inderdaad. Na 30 jaar internationaal reizen als Senior Service Engineer voor een mutinationaal bedrijf, was het tijd om het roer om te gooien. En een inmijn ogen maximale balans te creeren tussen werk en prive.
Denk dat ik mijn ideaal gevonden heb. Helaas in februari ZZP-er geworden....
Maar ook nu blijf ik 100% achter mijn business plan staan.

Daktent open ik binnen minuut. Op campings zie ik vaak mensen zich achter de oren krabben. Zo van deze plaats was toch niet bezet toen ik hier naartoe liep? En nu zitten vader en zoon er heerlijk in een relaxte stoel met een drankje. Ben ik gek of heb ik toch weer langer op social media gekeken dan ik dacht. Priceless!
Low&slow. Kan ik perfect zonder personeel op lokatie verzorgen. Vlees via koerier direct van leverancier aangeleverd. En dus ook geen onnodig transport en opslag eisen. Heb alleen een grote garage met wat hout opslag en kruiden. En een kleine patio om weer leuke dingen te doen.

Was even afwezig in deze groep. Maar ben wel op social media actief om mijn produkt en ONZE passie voor de BBQ op de kaart te krijgen hier in Spanje. Google vind mijn bedrijf PuraLeña nu erg makkelijk. Plaats dagelijks realistische foto's gemaakt met mijn mobieltje van 3 jaar oud. Maar dat is ook wat ik wil laten zien.
Geen oneindige lijst van burger-torens en filmpjes van weer een stuk vlees dat gesneden wordt.
Gewoon simpel.
- Relaistische foto
- Korte beschrijving
- Ideaal om even te genieten tijdens korte koffie pauze of tijdens slaapverwekkende vergadering.
 
Laatst bewerkt:
een van de gaafste rijdende combi's die ik ooit gezien heb.
hoe stoer wil je het hebben. echt super gaaf.
"heeft u op de camping ruimte voor mijn auto met daktent? en oh ja, is bbq-en toegestaan? " 😂 😂 😂

Zie ook mijn vorige comment. En ja het is geen 'lightweight' kamperen als totaal pakket, maar door vele slimme details heb ik toch echt alles bij me om vol van elke minuut te genieten.
 
Fantastisch ding. Mocht je business plan spaak lopen door de omstandigheden kan je het altijd omschrijven naar mobiel crematorium ;)
 
strak plan.
 
Heb even je Facebookpagina opgezocht... permissie om je te volgen?

Geweldig vind ik dit!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Wauw wat een geweldige aanhang-combinatie! Die BBQ ziet er super uit, ik ben stiekem wel een beetje jaloers hoor. Dat is echt een droom die uitkomt. Zelf doe ik ook graag dingen wat anders dan normaal, zo woon ik niet in een huis maar op een woonboot! Via deze pagina https://www.awn.nl/wonen-op-het-water-en-waterwonen/ was ik op het idee gekomen om op het water te wonen. Het is zo'n unieke ervaring, elke dag wakker worden alsof je midden in de natuur zit. Ik wens je nog veel succes met je business, maar volgens mij moet dat wel goedkomen!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan