Deze oudjaarsdag voor ca. 20 man wat vleesch verzorgd tussen de andere hapjes door. Ik heb hiervoor mijn beste gerechten die ik hier opgedaan heb gebruikt.
Ik heb de Wedstrijd Pulled Pork van @noskos met Southern Succor Porc Rub en de Carpaccio Rollade gemaakt, hierna ook nog wat kaas gesmolten om te dippen na de borrel.
Op de 30e de voorbereiding gedaan:
Na een nachtje in de koelkast 's morgensvroeg de Q-aangestoken in de stromende regen:
Nadat de Q lekker stond te roken begonnen met de voorbereiding voor de Carpaccio Rollade:
Vervolgens was het na een tripje naar de vuurwerkwinkel tijd om te gaan lakken:
2 uur later de boel lekker stevig ingepakt:
En uiteindelijk nadat de nekjes de 91 graden aanraakten was ik tevreden met de zachtheid bij het prikken:
Na het opnieuw inpakken weer laten rusten en trekken maar!:
Na het trekken de rollade op de Q gegooid, vergeten een foto te maken (iets met bier
). Wel een foto van het resultaat:
Hierna had ik ook nog wat kaasjes gesmolten, maar na ook nog bubbels echt helemal vergeten een bewijsfoto te maken
Al met al hebben we echt verschrikkelijk lekker gegeten!
Bedankt voor alle inspiratie!
Ik heb de Wedstrijd Pulled Pork van @noskos met Southern Succor Porc Rub en de Carpaccio Rollade gemaakt, hierna ook nog wat kaas gesmolten om te dippen na de borrel.
Op de 30e de voorbereiding gedaan:
Na een nachtje in de koelkast 's morgensvroeg de Q-aangestoken in de stromende regen:
Nadat de Q lekker stond te roken begonnen met de voorbereiding voor de Carpaccio Rollade:
Vervolgens was het na een tripje naar de vuurwerkwinkel tijd om te gaan lakken:
2 uur later de boel lekker stevig ingepakt:
En uiteindelijk nadat de nekjes de 91 graden aanraakten was ik tevreden met de zachtheid bij het prikken:
Na het opnieuw inpakken weer laten rusten en trekken maar!:
Na het trekken de rollade op de Q gegooid, vergeten een foto te maken (iets met bier

Hierna had ik ook nog wat kaasjes gesmolten, maar na ook nog bubbels echt helemal vergeten een bewijsfoto te maken

Al met al hebben we echt verschrikkelijk lekker gegeten!
Bedankt voor alle inspiratie!