BasBQ
Beef en Steak

Oskar stelt zich voor

oskar

Tondelzoeker
Berichten
14
Hallo allemaal,

Mijn naam is Oskar, ik ben 30 jaar en ik woon met mijn vrouw en twee honden in Spierdijk.

Ik heb jaren lang een gas barbecue gehad (drie brander van Campingaz) en regelmatig gebruikt voor het grillen van vlees. Deze was destijds door een aanbieding veel goedkoper dan een Weber kogel barbecue, dus was een praktische aankoop toen ik het huis uit ging. Ik merk nu ik op vakantie ben dat ik veel meer plezier beleef aan het barbecue?n op een kleine houtskool kegel barbecue. Het vuur goed opstoken, barbecue indelen zodat je vlees kan garen zonder dat het verbrand maar wel een knapperige korst heeft. Het voelt voor mij als een heel andere beleving.

Ik ben eigenlijk direct online gaan kijken wat ik kon doen om betere resultaten te krijgen. Al snel het boek ?Het vuur de baas? gekocht en direct helemaal doorgespit. Daarnaast meer online artikelen gelezen en Youtube afgestruind. Het vuur is letterlijk aangewakkerd en een nieuwe hobby is geboren :)

Thuis (zit nu met de laptop op schoot op de camping) wil ik investeren in een goede en veelzijdige houtskool barbecue waar ik lang mee vooruit kan. Hierbij loop ik vast in allerlei opties en afwegingen, waarbij ik praktijkadvies kan gebruiken.

Daarom heb ik me aangemeld bij het barbecue genootschap. Ik hoop natuurlijk ook na aanschaf een hele hoop te leren van jullie ervaringen. Als ik zelf wat verder ben qua ervaring ga ik zelf natuurlijk delen.
 
Welkom!
 
hoi Oscar,
welkom bij dit edele genootschap
 
Welkom!
 
Welkom hier Oskar, veel plezier en inspiratie hier!
 
Terug
Bovenaan Onderaan