BasBQ
Beef en Steak

Origineel Black Bastard Identificatie en Reserve Onderdelen

Gouldar

Tondelzoeker
Berichten
8
Goede Middag. Ik heb onlangs een Origineel Medium Black Bastard van een vriend gekregen. De firebox en firering waren gebroken met verhuizen. Ik heb de initiatief ondernomen om reserve onderdelen te kopen.

Nu dat de onderdelen in huis is blijkt het niet goed. Dus heb ik wat advies en vragen. Ik komt geen meter vooruit met de team van de BASTARD.

Ik ben opzoek naar fotos en afmetingen van de origineel Black Bastard model circa 2014-2017. Ik heb een paar fotos in de bijlagen van mij model en de niet zo passend onderdelen

enige hulp advies etc. zal hook op prijs gesteld worden
mvg
Pierre
IMG-2324.jpg
IMG-2325.jpg
IMG-2329.jpg
IMG-2331.jpg
IMG-2330.jpg
 
Als je echt geholpen wil worden zal je toch duidelijkere info moeten geven denk ik.
Nu zie ik een foto met 44 CM diameter en eentje met 47 CM.
Dat is een groot verschil.
 
ok de binnenmaat is 42cm en de buitenmaat is 47cm van de onderste helft van het bastard. de diepten van de onderste is gedeelte aan de binnenkant is 32cm. ik heb de medium firebox en medium firering gekocht. zo te zien te groot. dus ben ik opzoek naar fotos van de ouder model en mogenlijke afmetings om te bepaal welk model ik hebben maar ook wel onderdelen ik moet kopen mvg pierre
 
Die fire box zonder de boven ring lijkt wel aardig te passen. Als je daar een goed passend multi level system op kan zetten kun de hoogte wel in met je rooster .
Of bovenste ring op maat slijpen.
In de oude model ligt de firebox met rooster ook diep.
Screenshot_20230504_231057_Samsung Internet.jpg
 
Laatst bewerkt:
yes ik denk nl dat de firering niet goed is. de vorige is 3,5cm dunner qua breedte. wat ik niet weet is of de firebox + firering level moet wees met de rand. ik weet ook niet of de firering essentieel is of niet of een multie level system m hem vervangt etc.
 
Voor die oude modellen is nooit een multilevel systeem uitgebracht voor zover ik weet. Dat zat pas in de Bastard 2017.
Als het echt een Black Bastard is dan heb je denk ik meer aan een firebox en ring van een Auplex kamado omdat die eerste versie ook uit die fabrieken kwamen.
 
Voor die oude modellen is nooit een multilevel systeem uitgebracht voor zover ik weet. Dat zat pas in de Bastard 2017.
Klopt , bedoel ook een namaak of ander merk .
Om hem toch wat te upgraden.
 
Dan zou ik het richten Auplex zoeken en kijken wat er voor die kamadoā€™s is. En goed meten šŸ˜
 
Ondertussen heeft Bastard mij terug gemailed. Die vragen weer voor een gros aan fotos. Gaan ff wachten wat ze me terugkomen


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Ik was een poosje heel druk met werk en reizen dus kon er niet veel verder mee komen. Had 3 maande gewacht op onderdelen van Bastard. Ze heeft er aangekomen en was gewoon verkeerd. Te groot :( ik had E meerdere fotos en afmetings opgestuurd maar het lukt voor geen meter. Eventueel kwam ze terug met je model is te oud en die onderdelen hebben we niet meer. Vorig week had E de onderdelen op komen halen en netjes geld teruggestort. Ik ben natuurlijk geen meter vooruit :( dus ny kijken voor alternatieven.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Terug
Bovenaan Onderaan