Mijn laatste aanwinst is een opknapproject(je). Het onderstel op wielen heb ik op de foto's er al even afgehaald. Ik ben van plan de BBQ volledig aan te pakken alleen deksel ziet er nog goed uit de rest is vies, verroest en heeft een likje verf nodig. Ook kwam ik erachter dat de elektrische ontsteker stuk is dus hier moet ook een nieuwe voor komen, iemand tips waar ik er 1 kan vinden? Ook zullen er ws een grillrooster en een bakplaat vervangen moeten worden ook daar ben ik dus naar opzoek... Heb je er 1 of 2 voor me laat het me weten!
Voor volgend voor jaar staat het op de planning om deze gasbbq samen met mijn nieuwe (al 2 weken in huis en nog niet gebruikt :-/ ) Mastertouch 57 GBS in een mooie tafel in te bouwen. Deze zal gebaseerd zijn op die prachtige grijze tafel met ingebouwde frituurpan (deze zal bij mij plaats moeten maken voor deze gasbbq... Tzt zal ik daar een nieuw draadje voor openen...

Voor volgend voor jaar staat het op de planning om deze gasbbq samen met mijn nieuwe (al 2 weken in huis en nog niet gebruikt :-/ ) Mastertouch 57 GBS in een mooie tafel in te bouwen. Deze zal gebaseerd zijn op die prachtige grijze tafel met ingebouwde frituurpan (deze zal bij mij plaats moeten maken voor deze gasbbq... Tzt zal ik daar een nieuw draadje voor openen...