BasBQ
Beef en Steak

Opening ProBBQshop

 
 
 

ReneR

Gemarineerd
Berichten
2.395
Ik weet niet of dit als reclame gezien wordt, als dat zo is mag dit stukje verwijdert worden voor de modder-eters :blush:

Maar ik wilde toch even 2 foto's laten zien van de openingsdag van onze forum sponsor ProBBQshop
(stom genoeg heb ik binnen niet eens een foto gemaakt, dus dan moeten jullie zelf maar een keer bij Gerard gaan kijken :D )
IMG_44511_zps9270716f.jpg


IMG_44521_zps8cfd236e.jpg
 
Openingsdag is een groot woord ;) wel de eerste dag dat de toko open was ;) maar we moeten het nog maar eens vieren met een borrel met BBQ denk ik :) ik ga eens kijken voor een mooie datum en zal iedereen hier dan ook uitnodigen :)
 
'vind ik leuk' *klik*
 
Hey, dat is natuurlijk altijd een goed idee Gerard!!!
 
Ik herken een bepaald lang persoon....... :D
 
veel succes Gerard ,als ik in de buurt ben kom ik zeker eens aan
 
En voor degene die nadenken over een nieuwe bbq.
De barbecue op de eerste foto is heel interessant qua mogelijkheden en zeker prijstechnisch.
 
gefeliciteerd met je nieuwe winkel Gerard
 
Eindelijk een brick and mortar zaak :D Gefeliciteerd man!!!!
 
Gerard777 zei:
Openingsdag is een groot woord ;) wel de eerste dag dat de toko open was ;) maar we moeten het nog maar eens vieren met een borrel met BBQ denk ik :) ik ga eens kijken voor een mooie datum en zal iedereen hier dan ook uitnodigen :)

ik zeg: doen!
 
Ben benieuwd!!
Die bbq op de 1e foto ken ik niet, wat voor 1 is dat Gerard?
 
Broilking KEG. Het is een kamado van modern materiaal. Metaal icm isolatiemateriaal. Keg is Engels voor vat, waarschijnlijk vanwege de looks is er voor deze naam gekozen. Ik heb deze BBQ in het verleden gezien als bubba keg en vermoed dat broilking sinds drie jaar de licentie heeft... Hij wordt zeer compleet geleverd; incl onderstel, zijtafels en pook. Daarnaast is hij lichter en minder schade gevoelig.

Het is niet helemaal hetzelfde als een keramische BBQ, maarrrrr voor de prijs zou ik wel ernstig gaan twijfelen
 
Zo snel kan het gaan, vorige week deed jij het bij mij maar nu doen we het andersom  :D
Van Harte met je winkel! Veel succes!
 
Qua compleetheid van product kunnen ze bij BGE nog wel een voorbeeldje nemen aan die Broilking Keg. Best een mooi product!

Helaas staat mijn tuin al vol!

 
Gefeliciteerd gerard. Ook bedankt voor het onder mijn aandacht brengen van deze q. Met drie Q's. Ben je (lees ik) toch nog niet helemaal compleet. Toch?
 
Terug
Bovenaan Onderaan