Beef en Steak

Open source firmware voor Grilleye Max

greg

Tondelzoeker
Hoi,

Wij hebben een open source firmware geshreven voor het apparaat dat al redelijk wat functionaliteiten heeft. Wie interesse heeft mag mij gerust een pm sturen

Wat werkt er momenteel:
  • het scherm toont de temperaturen
  • de grilleye biept wanneer je buiten een temperatuur range zijt of wanneer je voedsel bijna klaar is
  • alle beheer loopt via de webinterface
  • er is een lokale webinterface + je kan hem tegelijk aan je eigen wifi ook hangen
  • ota (over the air) updates zijn ondersteund
  • je kan je eigen probes ook configureren mits je de ntc waarde, referentie temperatuur en kOhm waarde weet
    • we hebben zo al ikea fantast probes aan de praat gekregen
  • er is ook een lokale rest api aanwezig zodat je met je eigen scripts je toestel kan beheren
  • het batterij management systeem hebben we gemapped en dit werkt ook
  • knop aan de zijkant werkt ook en ondersteunt een factory reset
  • opslaan van instellingen op het apparaat zelf
  • en nog wat dingetjes

5809945335706010818.jpg

free-grilly-index.png

free-grilly-probes.png

free-grilly-settings.png

Laatst bewerkt:
Begrijp ik goed dat je hem ook weer op een telefoon kan aflezen?

Dan heb ik zeker interesse.
Die van mij doet het nog, maar mis het aflezen als ik niet naast de bbq sta eigenlijk wel...

• Leuk
Waarderingen: greg
Aflezen op de telefoon gaat, maar nog niet via een app. Daar hebben we nog niet genoeg kaas van gegeten om eerlijk te zijn. De website is echter wel mobiel dus die kan je wel gewoon op je telefoon openen. In bijlage een screenshot van hoe dit er uit ziet :)

Je kan hem ook gewoon op de wifi hangen en op eender welk toestel aflezen zo (laptop, pc, gsm,...).

Perfect, nee. Wel werkbaar. Ik ga de interface wel nog aanpassen zodat alles zichtbaar is op 1 volledige pagina.

5812402503675923266.jpg

Terug
Bovenaan Onderaan