BasBQ
Beef en Steak

Opbergrails roosters,...

 
 
 
 

Free_ltd

BBQ Junkie
Berichten
5.124
Ik weet niet of het hier goed staat, maar dat hoor ik dan wel.

Toen ik bij de verdeler was, zag ik dat hij van die metalen rails heeft om zijn roosters en deflectors in te schuiven. Pokkehandig, maar met google vind ik het niet.

Ik heb 2 foto’s bijgevoegd. Iemand dit al tegen gekomen? zou het tegen de muur plaatsen en later in een buitenkeuken zoals op de foto.

6E605A65-F1E8-4A30-BA1D-E56D9B0F836F.png


126D963A-287A-42E2-9C2E-CDD3986854C4.png
 
Nee, kan ik niet mee helpen maar in veel doe het zelf zaken hebben ze voorgevormde aluminium profielen in verschillende vormen, als je nu een paar U profielen van de juiste breedte onder en bovenaan in zo'n meubel monteert met achteraan een eindplaatje. Met een klein beetje handigheid mag dat geen probleem zijn.
 
Nee, kan ik niet mee helpen maar in veel doe het zelf zaken hebben ze voorgevormde aluminium profielen in verschillende vormen, als je nu een paar U profielen van de juiste breedte onder en bovenaan in zo'n meubel monteert met achteraan een eindplaatje. Met een klein beetje handigheid mag dat geen probleem zijn.

Daar dacht ik dus ook in eerste instantie aan. Want met losse profielen is er ook wel wat te maken, maar wilde eerst eens checken of dit ergens zo kant en klaar te krijgen was. Bespaart heel wat moeite. Maar vrees er wat voor, want op de foto zijn het verschillende breedtes en dat gaat sowizo standaard niet te krijgen zijn en wss laat de kastenbouwer dat ergens maken.

Maar wie weet.
 
Daar kom je niet verder dan een U-profiel zoal ik aangaf. Wat Free_ltd wenst is een dubbel F-profiel. En die zijn niet 123 te krijgen.

Ik post over een paar weken mijn bbqmeubel wel (stalen frame met hout betimmerd).
Kijk zelf namelijk ook naar zo’n opbergmogelijkheid.
En met die profielen gaat t volgens mij dan echt wel lukken...


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Niet te moeilijk doen: Kijk gewoon eens op aluminiumopmaat.nl


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Stond er niet bij stil, maar we hebben ook een paar leveranciers bij ons op het werk die met alu werken voor de dakranden en dergelijke, waaronder het nederlandse Roval. En een collega van mij zijn schoonbroer doet ook in alu verwerking voor de bouw. Kijken wat mogelijk is.

Dat ik daar niet eerder aan dacht.
 
Stond er niet bij stil, maar we hebben ook een paar leveranciers bij ons op het werk die met alu werken voor de dakranden en dergelijke, waaronder het nederlandse Roval. En een collega van mij zijn schoonbroer doet ook in alu verwerking voor de bouw. Kijken wat mogelijk is.

Dat ik daar niet eerder aan dacht.

Here you go, your solution is nearby


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Of mss eens kijken of ik via via iets in CNC kan laten frezen. Die opstanden moeten niet erg hoog zijn zoals bij de systemen op de foto. Handige is dat je de roosters er gewoon heet in kunnen. Anders kon je het nog 3D printen :ROFLMAO:
 
Terug
Bovenaan Onderaan