BasBQ
Beef en Steak

op verzoek mijn zelfbouw

alex81

Tondelzoeker
Berichten
17
hallo allen, hierbij de link naar mijn zelfbouwproject:




ben benieuwd wat jullie hiervan vinden
 
dat ziet er al strak uit, lekker groot gril rooster
 
Superding!
 
mooi hoor.
 
alex81 zei:
hierbij de link

ben benieuwd wat jullie hiervan vinden

k zie geen link ??

en wat ik er van vind ??: nou ziet dr behoorlijk knap gemaakt uit en ook nog is rvs  B-)
alleen lijkt ie nog niet af ,want handgrepen ontbreken aan de klep en meer kleinigheden,en hij is nog maagdelijk schoon van binnen.
k zie ook opening rechtsonder ,is dat voor vuurbox die nog gemaakt moet worden??
rooster lijkt me behoorlijk aan de lage kant.
staat nog op skragen ipv van eigen frame

zo maar wat dingen die me opvallen...met de vr grtn.

 
Haha ja klopt allemaal. Zoals ik had gepost bij voorstellen hij is nog niet af, ik hoop hem komend voorjaar af te hebben. Handgrepen worden volgende week gedraaid van teakhout. Rooster is idd nu nog te laag maar komen op bruggetjes te staan zodat je aan de zijkant met handel de roosters kunt laten zakken. Gat in de zijkant is voor de firebox/aslade maar die staat nog op mn werk. Het onderframe ligt klaar om gelast te worden.
Verder ben ik nog bezig met een elektrisch spit hiervoor heb ik een ruitenwissermotor alleen draait deze te hard en het is 24volt.  Ik hoop hier uit te vinden wat de meest ideale toerentallen zijn om bv kip te grillen.
Wordt vervolgd  :)
 
Firebox mist nog... gelukkig, ik ben niet gek!
 
Dank voor de leuke reacties :) @AV trouwens die rookoven van jou is echt super gemaakt. Ideaal die beschikking over rvs  ;) even lekker struinen en je vind de mooiste dingen
 
alex81 zei:
Verder ben ik nog bezig met een elektrisch spit hiervoor heb ik een ruitenwissermotor alleen draait deze te hard en het is 24volt.  Ik hoop hier uit te vinden wat de meest ideale toerentallen zijn om bv kip te grillen.
Wordt vervolgd  :)

t spit gedeelte van een oud electrisch fornuis/oven bij een kringloopwinkel een idee misschien
 
Dit wordt een mooie. Wel even doorweken hoor, wij houden wel van vorderingen B-)
 
150degrees zei:
Dit wordt een mooie. Wel even doorweken hoor, wij houden wel van vorderingen B-)
Ha ha....wat ben je streng 150  :)
Maar is heel mooi project, wat zijn sommige mensen toch handig!
 
Het einde is in zicht 150degrees, maar een beetje druk op de ketel is nooit verkeerd. @AV goed idee ik zal eens gaan kijken bij kringloopwinkels.
 
Wat ziet dit er al een mooie smoker uit tot nu toe. En alles lekker in RVS, dit is niet gemaakt om eventjes mee te knoeien, mooi
 
Terug
Bovenaan Onderaan