BasBQ
Beef en Steak

Op Twitter in een shit-storm beland

Barbeknoei zei:
Probeer dan ook nog mee te nemen welk voer je vlees heeft gehad en waar dat vandaan komt. Dan ben je helemaal goed bezig

Zelfs dat is voor een simpele ziel als ik al niet te doen :D
Wat kies je dan, in geval van rund.
Grain fed, want dat vlees is lekkerder (ik wil ook gewoon lekker eten), grass fed dat uiteindelijk meer methaan in de atmosfeer op schijnt te leveren dan grain fed, maar wat wel weer meer natuurlijk voer is voor de koe, etc.
Ik heb geen idee hoe de normale consument daar een goede afweging in moet maken; het is niet 1 duidelijke waarheid of zo.
 
dennis zei:
Barbeknoei zei:
Probeer dan ook nog mee te nemen welk voer je vlees heeft gehad en waar dat vandaan komt. Dan ben je helemaal goed bezig

Zelfs dat is voor een simpele ziel als ik al niet te doen :D
Wat kies je dan, in geval van rund.
Grain fed, want dat vlees is lekkerder (ik wil ook gewoon lekker eten), grass fed dat uiteindelijk meer methaan in de atmosfeer op schijnt te leveren dan grain fed, maar wat wel weer meer natuurlijk voer is voor de koe, etc.
Ik heb geen idee hoe de normale consument daar een goede afweging in moet maken; het is niet 1 duidelijke waarheid of zo.
Ik denk dat dit het grootste probleem zal blijven.
Iedereen preekt voor eigen parochie. Onderzoeken zijn niet volledig en resultaten worden naar eigen gunstige uitslag ge?nterpreteerd.

Wat ik wel vaak denk: Lokaal en kleinschalig geeft meer zicht, maar ook dat is valse schijn.

Daarom ga ik vaker voor kwaliteit en minder dan voor de bulk.

 
Beetje gezond verstand, beetje vari?ren, beetje minder verspillen en beetje normaal doen met zijn allen, kom je een heel eind mee. En bovenal de discussie lekker op Twitter laten en niet hiernaartoe importeren
 
@ SilverFox

Hele dikke + 1.
 
SilverFox zei:
Beetje gezond verstand, beetje vari?ren, beetje minder verspillen en beetje normaal doen met zijn allen, kom je een heel eind mee. En bovenal de discussie lekker op Twitter laten en niet hiernaartoe importeren


Mijn idee, veel BBQ plezier mensen. En ik steek hem vandaag weer aan.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Terug
Bovenaan Onderaan