BasBQ
Beef en Steak

Op de Camping!

Tip, snij/knip/dremel/zaag/slijp je rooster door. De mijne heb ik ongeveer bij 2/3 doorgeslepen, waardoor het makkelijker is om kolen bij te vullen aan 1 kant als je iets low & slow's of indirect doet!

Zie foto, net naast de burgertjes heb ik de mijne doorgeslepen.

20220603_183541.jpg
 
Dan kan je je rooster op de bodem opbergen, en kunnen er weer andere dingen in tijdens vervoer.
En wat te doen als je eens meer dan twee burgertjes of pootjes hebt?
(zoals op de foto b.v.)
 
En wat te doen als je eens meer dan twee burgertjes of pootjes hebt?
(zoals op de foto b.v.)

Dan kun je je kolen/briketten aan de lange zijde plaatsen zodat je de hele breedte kunt gebruiken, minus een klein randje. Of gewoon hot & fast grillen met de volledige bodem bedekt met je kolen.
De WGA is zo veelzijdig!
 
Dan kun je je kolen/briketten aan de lange zijde plaatsen zodat je de hele breedte kunt gebruiken, minus een klein randje. Of gewoon hot & fast grillen met de volledige bodem bedekt met je kolen.
De WGA is zo veelzijdig!
Gewoon op de bodem zonder rooster, of begrijp ik je verkeerd?
 
Gewoon op de bodem zonder rooster, of begrijp ik je verkeerd?
Deze video van youtube spreekt misschien wat meer tot de verbeelding. Door het rooster door midden te zagen kan je de spulletjes makkelijker opbergen, doordat je het rooster als het ware kan opstapelen aan 1 kant. Daarnaast erg handig met direct indirect dat je 1 kant kan bijvullen met rookhout of kolen zonder je vlees et af te hoeven halen 😁

 
Gewoon op de bodem zonder rooster, of begrijp ik je verkeerd?
Haha, nee de kolen gewoon op het kolenrooster, daar verandert niets aan. Zelf heb ik ook van die ijzeren schotten gekocht waardoor ik de kolen aan de lange of korte zijde kan 'vastzetten'. Deze heb ik van iemand van marktplaats vandaan, en zal hoogstwaarschijnlijk ook wel actief zijn op dit forum...

Dit filmpje hierboven laat idd goed zien hoe je alle ruimte nog beter kunt benutten.
 
En wat te doen als je eens meer dan twee burgertjes of pootjes hebt?
(zoals op de foto b.v.)
Het rooster kan ten alle tijden terug. Het wordt twee helften, maar je kunt ze nog steeds alle 2 neerleggen naast elkaar. Ik heb het een paar weken geleden gedaan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan