BasBQ
Beef en Steak

Ook mar even voorstellen

M

Marty-Mono

Gast
Ik ben Martijn, 40 jaar getrouwd en vader van twee mooie dochters (1 en 3). We wonen in Wijchen en ik ben inmiddels 23 jaar kok.
Momenteel werk ik als chef in een Restaurant.

Een aantal jaar geleden besmet geraakt met het barbecue virus en inmiddels een leuke collectie verzameld. Monolith Large in een zelfgemaakt meubel, Ducane Gas BBQ, Weber smokey Joe, Waroeng Sate BBQ, Patton mini, Potjiekos maat 6 en er staat ook nog ergens een zuid afrikaanse braai met in hoogte verstelbaar rooster.
Ook heb ik nog een aantal accessoires die af en toe goed van pas komen, een AnovA sous-vide koker, 10 liter roner, maverick ET-736, foodsaver vacuumeer apparaat.
Vind het nog steeds leuk om nieuwe dingen te leren en nieuwe technieken te ontdekken. Ben door mijn werk in de horeca niet elke avond in de gelegenheid mijn bbq's te gebruiken, maar gemiddeld zo'n twee tot drie keer per week brand er hier wel iets :).
Wil nu de winterperiode eraan komt wat gaan proberen te roken. Ben nog op zoek naar wat dat moet worden, tips zijn welkom.

 
Welkom!
 
Hallo Martijn, welkom bij ons genootschap.
Voor tips en trucs kan je o.a. kijken in het zoek programma derde van links in de boven balk.
Staat ook veel over warm of koud roken. ;)
 
Martijn, welkom op het BBQ Genootschap!
 
Welkom hier  :)
 
Welkom!
 
Terug
Bovenaan Onderaan