BasBQ
Beef en Steak

Ook maar even voorstellen.

 

Kuikuhnek

Tondelzoeker
Berichten
9
Beste forum leden,

Vorig jaar verhuisd naar een woning met heerlijke tuin. Daar hoort natuurlijk een echte bbq bij.
Aangezien we van alles verbouwd hebben zat een echte goeie kamado er niet in en werd het een Weber Master Touch.
afgelopen weekend voor het eerst de pulled pork gemaakt en die viel goed in de smaak. Ik was iets minder tevreden, vond hem wat droog en stug. Volgende beter dus. Ik wil hier graag meer ervaring opdoen en de Weber vaker gaan gebruiken. Op die wijze kan ik de overstap naar een Kamado ook beter verkopen tegen die tijd 😜.
dus ik zal vooral veel meelezen in het begin en hoop over een tijdje zelf ook wat te posten.
 
Welkom bij het genootschap

Zonde dat je het zelf tegen vond vallen, op naar de volgende run
 
Van harte welkom bij het Genootschap!
 
vandaag de pulled pork die over was opgewarmd in een braadpan met wat appelsap. Daarna de noskos bbq saus er overheen gedaan en mijn hemel, wat een verschil. Die smaak is geweldig. Gok dat het toch te droog was.
dus ik heb nog zat om te smullen ;-)
 
Welkom op Het BBQ Genootschap.
Wanneer je een pulled pork maakt zorgen dat je genoeg eindsaus mengt onder je vlees wanneer het klaar is.
De eindsaus uit @Noskos wedstrijdrecept.
Restjes pulled pork laten zich makkelijk invriezen (hier doe ik dat meestal in vacuumzakken en dan opwarmen sous-vide) en verwerken in andere bereidingen (kroketten, bitterballen, loempia's, spaghetti, als extra bij een burger, ....)
Veel BBQ-plezier!
 
Welkom op Het BBQ Genootschap.
Wanneer je een pulled pork maakt zorgen dat je genoeg eindsaus mengt onder je vlees wanneer het klaar is.
De eindsaus uit @Noskos wedstrijdrecept.
Restjes pulled pork laten zich makkelijk invriezen (hier doe ik dat meestal in vacuumzakken en dan opwarmen sous-vide) en verwerken in andere bereidingen (kroketten, bitterballen, loempia's, spaghetti, als extra bij een burger, ....)
Veel BBQ-plezier!
Dat was het dus, ik vond dat ik erg weinig eindsaus had.
 
Welkom! Mooi dat het gelukt is.
Pulled pork is altijd lekker. Vers maar zeker ook opgewarmd. De smaken zijn dan nog meer door het vlees gemengd en opgenomen.
En smaken verschillen

Verstuurd vanaf mijn AC2003 met Tapatalk
 
Terug
Bovenaan Onderaan