BasBQ
Beef en Steak

Ook ik stel me graag voor

kennyhaarlem

Tondelzoeker
Berichten
2
Hallo allemaal!

Kenny uit Haarlem, maar dat deed mijn gebruikersnaam al vermoeden waarschijnlijk.

Al een jaar of 8 in bezit van een oude Weber One Touch 57cm, maar, buiten het incidentele grillen, nooit eruit gehaald wat ik wil.
Gisteren het boek "Het vuur de baas" van Noskos gekocht en enorm ge?nspireerd om er meer mee te gaan doen.

Nu eerst nog wat goeie benodigdheden kopen en mijn deksel voorzien van een thermometer (er moet deze zomer een pulled pork vanaf komen!) of is zo'n fantast van Ikea op het rooster genoeg?

Happy times!
Groet van Kenny
 
Kenny, welkom op het BBQ Genootschap!
 
kennyhaarlem zei:
Hallo allemaal!

Kenny uit Haarlem, maar dat deed mijn gebruikersnaam al vermoeden waarschijnlijk.

Al een jaar of 8 in bezit van een oude Weber One Touch 57cm, maar, buiten het incidentele grillen, nooit eruit gehaald wat ik wil.
Gisteren het boek "Het vuur de baas" van Noskos gekocht en enorm ge?nspireerd om er meer mee te gaan doen.

Nu eerst nog wat goeie benodigdheden kopen en mijn deksel voorzien van een thermometer (er moet deze zomer een pulled pork vanaf komen!) of is zo'n fantast van Ikea op het rooster genoeg?

Happy times!
Groet van Kenny


Hallo Kenny,

Welkom op het forum.
Wat de meters betreft heb je de keus uit heel veel soorten en maten.
Vooral ook prijzen.
Ik zou niet kiezen voor een deksel thermometer, leuk voor het plaatje maar wat je wilt weten is de temperatuur op de plaats waar je rookt of braad dus het op het rooster en de kern temperatuur van je vlees.
Je hebt meters (extern) die beide functies kunnen meten.
 
Hans zei:
kennyhaarlem zei:
Hallo allemaal!

Kenny uit Haarlem, maar dat deed mijn gebruikersnaam al vermoeden waarschijnlijk.

Al een jaar of 8 in bezit van een oude Weber One Touch 57cm, maar, buiten het incidentele grillen, nooit eruit gehaald wat ik wil.
Gisteren het boek "Het vuur de baas" van Noskos gekocht en enorm ge?nspireerd om er meer mee te gaan doen.

Nu eerst nog wat goeie benodigdheden kopen en mijn deksel voorzien van een thermometer (er moet deze zomer een pulled pork vanaf komen!) of is zo'n fantast van Ikea op het rooster genoeg?

Happy times!
Groet van Kenny


Hallo Kenny,

Welkom op het forum.
Wat de meters betreft heb je de keus uit heel veel soorten en maten.
Vooral ook prijzen.
Ik zou niet kiezen voor een deksel thermometer, leuk voor het plaatje maar wat je wilt weten is de temperatuur op de plaats waar je rookt of braad dus het op het rooster en de kern temperatuur van je vlees.
Je hebt meters (extern) die beide functies kunnen meten.

Hallo Hans!

Ja zo'n kernthermometer heb ik idd al.
Denk dat ik zo'n Fantast van Ikea koop om op het rooster te leggen.
Bijna jarig, dus heb al een hele lijst met 'wensen' voor vrouw en dochter gemaakt ;-)

Dank voor de reactie!
Groet,
Kenny
 
Ceriel zei:
Welkom hier Kenny!

FANTAST +1, en neem dan meteen VARIERA en KONCIS mee... ;)
+1

Welkom!
 
hoi Kenny,
welkom bij dit edele genootschap
 
Welkom !
 
Welkom!
 
Terug
Bovenaan Onderaan