BasBQ
Beef en Steak

Ook ik moet er aan geloven! 1e PP van me leven.....

a9a2y3y6.jpg


Zolang het droog is gaan we gewoon door.. 72 graden en in de glaze gezet...

Laat het nog ff droog blijven aub!
 
Ziet er goed uit! Ben nu ook bezig met m'n eerste PP, foto's volgen na afloop. Gelukkig staat de BGE onder een afdak dus als het weer niet al te gek wordt is er niet veel aan de hand. Succes verder!
 
Ziet er top uit maar waarom niet inpakken? :-/
 
Jah wilde het gewoon de 1e keer helemaal uitzitten... Maar het weer laat het niet toe dus gaat maar inpakken nu

geduve5u.jpg
 
Het gaat helemaal de goede kant op, volgens mij hoor ik heel in de verte een klein knorretje, hahahaha
 
Zo zag hij eruit voor het inpakken...
y5u5adyj.jpg
en zo na het inpakken hahahha
ve6y5yzu.jpg


Nu de laatste loodjes....
 
Temp Update  Dome 118  Meat 80

yryqapy3.jpg


Gaat het niet wat te snel ik heb het gevoel dat ik de zone niet heb gehad, of ken die nog komen???
 
ezybuzyq.jpg


88 graden en done!! In een handdoek en in een piepschuim doos ligt hij nu te rusten van de reis die hij heeft gemaakt!

Laatste stuk is wat mij betreft wel snel gegaan hoop niet dat het vlees er door beinvloed is...
 
Martin, bij mijn PP schoot de temp ook heel snel naar de 88 graden toe na het inpakken.... Niets aan de hand.... Lekker laten rusten ;)
 
Het is normaal dat je vlees snel in temperatuur oploopt als je hem inpakt.

Eet smakelijk voor straks.
 
Gefeliciteerd met je aanstaande knorretje.
 
Gefeliciteerd zeg; hij ziet er schitterend uit. Mooier dan die van mij in ieder geval. Smakelijk voor straks.
 
Niks mis mee
 
Dat ziet er prima uit. Goed gedaan!
Volgens mij is de Knor in de pocket ;)
 
structor zei:
Ja hoor goed gelukt, heb je hem toch ingepakt ik dat je dat niet ging doen. Ik zeg congrats met je knorretje (Mike aan jouw de eer)

Nee zou het eigenlijk niet doen wilde het de oldschool way doen alleen het weer hier is een paar keer zo dreigend geweest dat ik toch maar heb besloten heb het in te pakken om dan misschien voor de regen klaar te zijn....

Volgende keer niet inpakken en gewoon, the long run!
 
Dat ziet eruit als puik rukvarken!
 
Terug
Bovenaan Onderaan