BasBQ
Beef en Steak

ook ik heb een zolder..... (met een schroefje)

Wauw dat ziet er echt super uit, ik had zo m'n twijfels toen je hem aan een schroef ging hangen, maar blijkbaar heb je niet perse een spijker nodig voor een goed resultaat . ;)
 
Gaaf ! Ik...kuch......proest....snif voel een besmetting aankomen  :D
 
Ik vind het slap: alles smaakt lekker bij een glas Connemara :D
Zonder dollen: mooi stukkie vlees!
 
Mooi stukje vlees Camiel, moet ik ook eens gaan proberen.
 
El Fumarole zei:
Ik vind het slap: alles smaakt lekker bij een glas Connemara :D
Zonder dollen: mooi stukkie vlees!

hoop dat we hem samen nog een keer bij gelegenheid kunnen drinken Jeroen, en ja een kern met waarheid. Connemara rules :D

btw het was een "extreem vervelende" ervaring, denk dat ik die morgen nog eens over moet doen om er een gefundeerde mening over te kunnen geven.... ;)
 
Ziet er heerlijk uit Camiel.
Zou ik ook best willen doen alleen moet ik eerst onze zoon het huis uit jagen voor ik de zolder ter beschikking heb om te drogen....
 
Camiel zei:
El Fumarole zei:
Ik vind het slap: alles smaakt lekker bij een glas Connemara :D
Zonder dollen: mooi stukkie vlees!

hoop dat we hem samen nog een keer bij gelegenheid kunnen drinken Jeroen, en ja een kern met waarheid. Connemara rules :D

btw het was een "extreem vervelende" ervaring, denk dat ik die morgen nog eens over moet doen om er een gefundeerde mening over te kunnen geven.... ;)
Groot gelijk gozer. Al die volle flessen in de kast geven toch maar onrust.
Geen/halflege trouwens ook :D
 
ReneR zei:
Ziet er heerlijk uit Camiel.
Zou ik ook best willen doen alleen moet ik eerst onze zoon het huis uit jagen voor ik de zolder ter beschikking heb om te drogen....

verwarming uit op de zolder, plaat voor de raam met wat ventilatie gaten, deur op slot voor maar 3 weken, dan moet het gaan lukken ;) zit je zoon iig wel in een lekkere rooklucht :D

een tent in de tuin of het park voor je zoon misschien een optie?
 
Camiel zei:
ReneR zei:
Ziet er heerlijk uit Camiel.
Zou ik ook best willen doen alleen moet ik eerst onze zoon het huis uit jagen voor ik de zolder ter beschikking heb om te drogen....

verwarming uit op de zolder, plaat voor de raam met wat ventilatie gaten, deur op slot voor maar 3 weken, dan moet het gaan lukken ;) zit je zoon iig wel in een lekkere rooklucht :D

een tent in de tuin of het park voor je zoon misschien een optie?

Deur open, duw in de rug, deur dicht.... ( Zeg ik, die 3x per dag met haar zoon aan de telefoon hangt....)
 
Mooi hoor!
 
Wow camiel! Hulde! Ben echt jaloers ziet er goed uit. Stukje bij de borrel lekker hoor!!!!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan