BasBQ
Beef en Steak

Ook hier eerste poging beer can chicken

 
 

patola

Sprokkelaar
Berichten
42
Prettig weekend allen...

voor de whisky liefhebbers onder ons; het is een laproaigh quater cask

IMG_4056.jpg

IMG_4057.jpg

IMG_4058.jpg

:cool:

IMG_4060.jpg
 
Lekkere whisky en lekkere kip. Goed begin van het weekend!

Groeten van Robert
 
Gebruik je die Laproaig ook om de kip wat af te lakken? Ik merk dat ik whisky met een uitgesproken smaak steeds vaker toevoeg aan de barbecuesaus of in de aflak
 
Er wordt ijverig gewerkt om het overschot aan kippen in te perken. Minister Schouten zou trots op ons zijn.

Verder, de chicky van Patola ziet er lekker uit.
De whiskey (ik kan het spul als drank helaas niet waarderen ) zal zeker een fijn cachet eraan gegeven hebben.
Smakelijk. 😜
 
Lekker kippetje hoor. En Laphroaig, dat is altijd goed! Heb jij ook een square feet van hun land?

Verstuurd vanaf mijn moto g(8) power met Tapatalk
 
Die staat er mooi op, welkom bij de Tokkies.
 
Gebruik je die Laproaig ook om de kip wat af te lakken? Ik merk dat ik whisky met een uitgesproken smaak steeds vaker toevoeg aan de barbecuesaus of in de aflak

De whisky was enkel voor eigen consumptie. Wel een leuk idee om dat eens in een gerecht te verwerken


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Chicky ziet er goed uit.!
Krijg wel het idee dat ik op het verkeerde (of juist goede?) Forum zit.
Ben wel nieuwschierig naar het gebruik van die geweldige vloeistof in gerechten. Nog nooit gedaan maar klinkt als een goed idee....

1595028625996605913271559721933.jpg
 
Kippetje vleugellam geworden?
Je moet jezelf zoef en toe verwennen hè


Vleugel lam? Nee joh hij baalt natuurlijk dat ie het maar met zo'n gewoon biertje moet doen en dat met zo een lekkere whisky voor zijn neus.:)
 
Chicky ziet er goed uit.!
Krijg wel het idee dat ik op het verkeerde (of juist goede?) Forum zit.
Ben wel nieuwschierig naar het gebruik van die geweldige vloeistof in gerechten. Nog nooit gedaan maar klinkt als een goed idee....

Bekijk bijlage 5165
oelala zie ik daar een Lagavulin 16 jaar? die is heerlijk.
De monkey shoulder is ook een lekkere blend.

Van de Balvenie collectie heb ik er ook verschillende gehad.
jammer dat de 10 jaar er niet meer is...
 
Lekker kippetje hoor. En Laphroaig, dat is altijd goed! Heb jij ook een square feet van hun land?

Verstuurd vanaf mijn moto g(8) power met Tapatalk
die heb ik nooit ingevuld op de site. Wel een leuk idee. Denk dat ik inmddels al wel een paar m2 gehad zou kunnen hebben :eek:
Vind dat 1 van de lekkerste :love:
 
die heb ik nooit ingevuld op de site. Wel een leuk idee. Denk dat ik inmddels al wel een paar m2 gehad zou kunnen hebben :eek:
Vind dat 1 van de lekkerste :love:

Helaas kun je per deelnemer maar 1square feet claimen, hoeveel flessen je ook opmaakt......
 
Terug
Bovenaan Onderaan