BasBQ
Beef en Steak

Ook even voorstellen

 

Duchesst

Sprokkelaar
Berichten
44
Hey allemaal,

Ik ben Tom, 30 jaar en totaal onervaren. Heb pas sinds kort ontdekt hoe leuk lekker eten maken kan zijn. Door het goede weer van de afgelopen weken had ik beslist om mijn eens te verdiepen in het bbqen zodoende dat ik in de zomer eens iets fatsoenlijk op tafel zou kunnen zetten, in plaats van alleen maar verbrand of nog half rauw eten. Nou er is een wereld voor me open gegaan, wist ik veel van het bestaan van direct en indirect, low en slow, rubs, injecteren en ga zo maar door. Dit heeft mijn intresse wel verder aangewakkerd en ben meteen aan de slag gegaan, deze week al pizza (veel beter dan uit de oven), steak, kip met brown sugar marinade en zelf gemaakte hamburgers (ook de broodjes, recept van nokos zijn site bbq-nl.com, dank daarvoor trouwens) gegooid en de resultaten waren stukken beter dan ooit tevoren. Dus de komende maanden gaan we zeker blijven studeren, oefenen en proeven en ik verwacht dat zowel ik zelf als mijn lieftallig vrouwtje van de ene verbazing in de andere verbazing zullen vallen. Mijn smaakpappillen zijn jullie als bij voorbaad dankbaar. Zal wel een tijdje duren voor ik iets nuttig zal kunnen posten maar zal proberen mijn volgende poging proberen te documenteren met een foto verslag enz (heb al vaak genoeg gezien geen foto's is niet gebeurd :blush:)

Groetjes en tot kort
 
hoi Tom,
welkom bij dit edele genootschap.
 
Welkom bij de club Tom!!!
 
Hoi Tom, welkom bij het BBQ Genootschap!
En inderdaad we zijn hier gek op foto's :D
 
Hallo Tom, welkom hier
 
Van harte welkom Tom!!
 
Gezellig dat je mee komt Qen Tom!
 
Mooie intro Tom, gaat helemaal goed komen met jou.
Welkom!
 
Hoi Tom! Welkom bij "ons"!
 
Terug
Bovenaan Onderaan