BasBQ
Beef en Steak

Ook even voorstellen

 
 

Arjan Ebing

Kooltjesharker
Berichten
108
Hallo allemaal,

Bij deze zal ik mezelf ook even voorstellen.

Ik ben Arjan Ebing, 40 jaar uit Amersfoort.

Ben in het bezit van een Weber Genesis Gold C (2003 model) met verkort rooster en smoker, na eerst een weber one touch gold 47cm te hebben gehad.

Vond barbecuen op kolen ook best lekker, maar omdat ik graag op mijn gemak barbecue ben ik over gegaan op een buitenkeuken op gas, aangezien de briketten iedere keer net niet warm genoeg waren aan het eind van mijn sessie, zelfs met kokosbriketten.

Doordat ik een dakterras heb, en de barbecue dus het hele jaar buiten staat, heeft de barbecue aardig te lijden gehad in 13 jaar, en begint nu op bepaalde plekken te roesten.

Volgend jaar ben ik van plan om een Weber Spirit S320 of 330 te kopen, aangezien het erg prettig is om indirect te barbecuen met 3 branders, en deze compleet rvs is.

Ook zal ik bij deze nieuwe barbecue een nieuwe losse smoker aanschaffen, omdat ik een rooksmaakje aan mijn vlees toch wel erg lekker vind.

Tot nog toe heb ik eigenlijk vrijwel altijd "normale" barbecuesessies gehouden, en sinds kort heb ik een beetje ge?xperimenteerd met spare ribs, die erg lekker waren.

Heb me hier aangesloten, omdat ik graag nog wat meer inspiratie op doe, zodat ik nog meer kan vari?ren ;)

Verder hoop ik het hier naar mijn zin te gaan hebben.

Groeten,

Arjan
 
Hoi, welkom hier
 
Welkom!
 
Bedankt allen voor dit warme welkom.

Het wordt vanaf morgen weer heerlijk barbecue weer, en net nu zit ik in mijn avonddienst X(

En tot overmaat van ramp ook nog eens het hele weekend afspraken staan :-O

Laten we hopen dat het nog even mooi weer blijft, kunnen we er met z'n allen nog even op los grillen :D
 
Ochtends / snachts (na de avonddienst bedoel ik dan), doet de Q het toch ook gewoon? :D
 
SilverFox zei:
Ochtends / snachts (na de avonddienst bedoel ik dan), doet de Q het toch ook gewoon? :D

Whahaha, euhm nee s' nachts eet ik niet meer, dan slaap ik meestal :D

Is ook minder gezellig als samen met je partner barbecuen, dus geen barbecue voor mij s'nachts ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan