B
BarbeMike
Gast
Gisteravond, zaterdag, genoten van 3 recepten van Noskos, iedereen was helemaal happy.
Als hoofdgerecht Char Siu van Speklapjes en Noskos’ Pork Chop Sandwich, als toetje Mucho Banana Pie. Omdat ik nog wel eens vergeet foto's te maken heb ik soms alleen het begin en de andere keer het eindresultaat. Maar ik wil jullie toch graag laten meegenieten.
Vrijdagavond de speklappen in de marinade gezet
De speklappen indirect op de Q, van de uiteindelijke speklappen geen foto want het werd een beetje chaotisch met die speklappen recht boven het vuur :-[
De kaiserbroodjes op het vuur voor de Noskos’ Pork Chop Sandwiches
Het ui/champignon-mengsel, smaakt echt fantastisch
De filetlapjes op de Q
En het toetje Mucho Banana Pie
Helaas niet alle uiteindelijke gerechten helaas (volgende keer beter), maar wij hebben heerlijk gegeten, de kinderen werden helemaal gek van de Mucho Banana Pie. Bedankt Noskos alles simpel, snel te maken en superlekker.
En vanavond eten we de restjes, hoi, hoi...........
Bedankt voor het kijken.
Als hoofdgerecht Char Siu van Speklapjes en Noskos’ Pork Chop Sandwich, als toetje Mucho Banana Pie. Omdat ik nog wel eens vergeet foto's te maken heb ik soms alleen het begin en de andere keer het eindresultaat. Maar ik wil jullie toch graag laten meegenieten.
Vrijdagavond de speklappen in de marinade gezet

De speklappen indirect op de Q, van de uiteindelijke speklappen geen foto want het werd een beetje chaotisch met die speklappen recht boven het vuur :-[

De kaiserbroodjes op het vuur voor de Noskos’ Pork Chop Sandwiches

Het ui/champignon-mengsel, smaakt echt fantastisch

De filetlapjes op de Q

En het toetje Mucho Banana Pie

Helaas niet alle uiteindelijke gerechten helaas (volgende keer beter), maar wij hebben heerlijk gegeten, de kinderen werden helemaal gek van de Mucho Banana Pie. Bedankt Noskos alles simpel, snel te maken en superlekker.
En vanavond eten we de restjes, hoi, hoi...........
Bedankt voor het kijken.