BasBQ
Beef en Steak

One Minute Lighter van AliExpress

 
 
 
 

LuMbErJaCk

Kooltjesharker
Berichten
154
Op AliExpress kwam ik deze One Minute Lighter tegen, is dat wat of kan je beter wat meer geld neertellen voor een LooftLighter?
Vaak komen de merkapparaten ook uit China, maar dan voor een hogere prijs, vandaar de vraag.
 
Ziet er op zich niet verkeerd uit. De vraag is echter wel of het product een CE markering heeft (verplicht).

Voor het beperkte prijsverschil zou ik een merk (met garantie) kopen. Als ik het me goed herinner heb je al one minute lighters voor €35.
 
Mijn broer ging voor de Chinese variant. Die eindigde na 3x gebruiken met kortsluiting in de schuur :ROFLMAO::ROFLMAO:
Ik zou gewoon lekker 1 met CE keurmerk kopen zoals Laurens zegt.
 
ter info: ik had een looftlighter, deze was na iets meer als een jaar defect (gloeispiraal ging nog maar de ventilator niet meer).
De winkel deed geen looftlighter meer dus zo een bastard variant meekregen.
Deze doet het nog altijd (?6 maand?).

Die onkruidbrander gebruik in Frankrijk en ik merk eigenlijk geen verschil in gebruik, behalve dat die een schakelaar heeft ipv een duwknop.
Dat is toch een stuk handiger aan die onkruidbrander, moet je niet blijven drukken op dat k*tknopje.
 
Ahhh de CE discussie, altijd leuk.
Hebben ze een leuk logo naast verzonnen: Chinese export. Vergelijk de logo's maar eens.
Daarnaast is het zo dat ongeveer 0% van de CE apparatuur gecontroleerd wordt dus het is alleen een verklaring dat de fabrikant zegt dat hij vind dat hij aan zijn interpretatie van de regels voldoet.
Laat ik het zo zeggen, natuurlijk is het beter dan niets maar vertrouw er nooit blind op.
Je beweert omgekeerd dat alles wat dus niet aan de Europese regels voldoet (Amerikaans spul) niet veilig is?
Ontopic: onkruidbrander werkt ook. Of de houtwol dingen, ben ik ook fam van geraakt.
 
koop gewoon een onkruidbrander in de DHZ.

ik heb deze en die werkt perfect.
Dat mijn ervaring ook. Ik heb een identieke en daar doe ik nu al ruim een jaar mee. Ooit gekocht om te kijken of het wat was maar tot nu toe bevalt de brander goed. En dat voor slechts €19,95 .
 
Hoi,

ik heb deze al een paar jaar en bevalt mij goed. Gewoon met CE uit NL

 
Ahhh de CE discussie, altijd leuk.
Hebben ze een leuk logo naast verzonnen: Chinese export. Vergelijk de logo's maar eens.
Daarnaast is het zo dat ongeveer 0% van de CE apparatuur gecontroleerd wordt dus het is alleen een verklaring dat de fabrikant zegt dat hij vind dat hij aan zijn interpretatie van de regels voldoet.
Laat ik het zo zeggen, natuurlijk is het beter dan niets maar vertrouw er nooit blind op.
Je beweert omgekeerd dat alles wat dus niet aan de Europese regels voldoet (Amerikaans spul) niet veilig is?
Ontopic: onkruidbrander werkt ook. Of de houtwol dingen, ben ik ook fam van geraakt.

Die CE die dichter op elkaar staat ken ik inderdaad. Stelletje boefjes.

Helemaal dichttimmeren kan natuurlijk nooit, maar als er een CE markering op zit mag je er van uit gaan dat ze zich in ieder geval in de materie verdiept hebben.

De buiten Europese normen voor veiligheid wijken nog wel eens af van wat wij gewend zijn, wat natuurlijk niet altijd betekent dat het slecht is. Echter, met CE zou in theorie moeten betekenen dat het product veilig te gebruiken is icm ons stroomnetwerk.
 
Ik gebruik nu al meer dan een jaar de verfafbrander van de Action.

Kosten 9,95. Wel erbij blijven (1 minuutje ong.) want anders smelt ie wrsch :)

Scheelt zo veel tijd tov aanmaakwokkels!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Ik gebruik nu al meer dan een jaar de verfafbrander van de Action.

Kosten 9,95. Wel erbij blijven (1 minuutje ong.) want anders smelt ie wrsch :)

Scheelt zo veel tijd tov aanmaakwokkels!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Goede tip!
 
Wat je ook kunt doen (heb ik ook gedaan) is een alert aanzetten op marktplaats.
Heb vorig jaar een nieuwe originele looft lighter gescoord voor € 30,-.
Je moet er wel een beetje geduld en geluk mee hebben maar het zal je verbazen hoeveel mensen zo’n ding krijgen als cadeau en dan via marktplaats verkopen


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Zou zelf niet zo snel bij ali bestellen...
Zou ik ook niet doen voor die prijs...... is bijna gelijk als bij Ali of zelfs goedkoper als je pech hebt bij de douane, nog afgezien van geen garantie bij de Chinees ;)
Dat spit is ook scherp geprijsd zie ik :love: (y)
 
B59CFFE5-E3ED-4ABA-8FFF-E640895C87F6.jpeg

Daar is ie dan!
 
Hoi,

ik heb deze al een paar jaar en bevalt mij goed. Gewoon met CE uit NL

Ik heb deze ook maar dan van Amazon. Aanrader
 
Bij de Ali plakken ze er toch elke keurmerk sticker op die je maar wilt? Ik zou het niet aandurven iig 😂
 
Terug
Bovenaan Onderaan