BasBQ
Beef en Steak

onderdelen zoektocht Weber Smoley Mountain 47cm

 
 
 

Chucky69

Vuurmaker
Berichten
80
Hoi Allen,

Misschien dat iemand van jullie mij helpen kan.

Ben nu al een uurtje aan het zoeken naar een verkoper van het bovenste en onderste rooster van een smokey mountain 47cm. De mijne is van 2008, maar qua roosters verwacht ik geen verschil.

Ik vind informatie op de Amerikaanse website, daarvan vind ik de part nummers van rooster nummer 3 en 4. Helaas vind ik geen Europese verkooppunten van deze spare parts. Bij Amazon vind ik ze, maar de onder verkoper levert weer niet naar Nederland.

Ik verwacht dat de bovenste rooster dezelfde rooster is als die van andere gewone 47cm Weber briketten barbecues. Van het onderste rooster vind ik helaas niks.

Ik hoop dat iemand anders mij naar de juiste richting kan helpen.
 
Heb je weber site al geprobeerd? Via contact krijg je altijd wel een reply met de juiste info.

 
Dankjewel allebij,

Ik probeer eerst even de bosrand, enig idee welke vestiging de voorkeur heeft? (ivm kennis medewerkers)
 
ik zou JackM even een pb sturen, is lid hier op het genootshap en werkt bij de Bosrand in Wassenaar
 
PM is verstuurd, thanks!
 
Toen door transport mijn deurtje beschadigd was, ben ik naar de dichtstbijzijnde Weber dealer toegegaan, en heb het onderdeelnummer opgegeven, en deze is vervolgens gewoon besteld.
Zou geen probleem mogen zijn lijkt mij.

Mac
 
JackM van Bosrand Wassenaar heeft mij blij kunnen maken, 2 nieuwe roosters in mijn smoker:
Thanks Jack en diegene die mij naar Jack verwezen hebben.

 
fijne man he die Jack  ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan