BasBQ
Beef en Steak

Old skool Street food met de kennis van nu

Kreeg net nog een herinnering binnen drijven die ik hier nog niet tussen zag staan.
Mijn buurman gooide er van die witte aanmaakblokjes op die zo lekker stinken, nou dan heb je vuur toch? Kan ook gelijk de kipfilet er wel op... serieus gebeurd.
Nou Tinus, de kip is klaar.. ik sloeg de 1e ronde beleefd over

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 
Hahaha, geweldig dit! Moet eerlijk bekennen dat ik alleen al for the good old feeling nog wel eens de speklapjes en sateetjes op de ouderwetse manier fiks!
 
om het niet te verleren ben ik al twee avonden bezig met wat quick en dirty werk op mijn oude W47.
(maar wel met de kennis van nu... ;))
 
Super verslag. Wat een hoeveelheid eten ๐Ÿฅณ Hoeveel man had je uitgenodigd? ๐Ÿ˜‚

Heb je voor mij een recept voor de ingelegde rode ui? Heb het al meermaals voorbij zien komen en het vraagt om te proberen ๐Ÿ˜…
 
Super verslag. Wat een hoeveelheid eten ๐Ÿฅณ Hoeveel man had je uitgenodigd? ๐Ÿ˜‚

Heb je voor mij een recept voor de ingelegde rode ui? Heb het al meermaals voorbij zien komen en het vraagt om te proberen ๐Ÿ˜…
thnx Marc. Met onze dochter (echte carnivoor) en een vriendinnetje er bij is het allemaal goedgekomen ๐Ÿ˜‚ ๐Ÿ’ช

het recept:
 
Hahha lachen Rick!
Ik ken het inderdaad, ik hoor het nog wel eens over de schutting..
'wil je nog een speklap? wil je nog een hamburger? we hebben ook nog shaslicks!'
En dan die rook over de schutting.. haha geweldig!
 
Hahha lachen Rick!
Ik ken het inderdaad, ik hoor het nog wel eens over de schutting..
'wil je nog een speklap? wil je nog een hamburger? we hebben ook nog shaslicks!'
En dan die rook over de schutting.. haha geweldig!
gisteren nog. bbq van de buren werd aangestoken met aanmaakgel of van die witte blokjes. het stonk enorm.
zelfs mijn vrouw merkte het op ๐Ÿ˜€
 
zelfs mijn vrouw merkte het op ๐Ÿ˜€

Haha heel herkenbaar!
Mijn vriendin ook; Bij jou rookt die bbq nooit zo erg. Hoe kan dat nou?
Meestal antwoord ik dan; komt omdat ik bbq, en zij cremeren.

Wij kunnen om ons heen altijd zien wie er aan t bbq'en is door die witte pluimen boven de tuin haha
Overal ruikt het naar rook, en bij mij ruik je kruiden of uien of cedar hout of waar ik ook mee bezig ben, maar nooit die dikke rook..
 
Haha heel herkenbaar!
Mijn vriendin ook; Bij jou rookt die bbq nooit zo erg. Hoe kan dat nou?
Meestal antwoord ik dan; komt omdat ik bbq, en zij cremeren.

Wij kunnen om ons heen altijd zien wie er aan t bbq'en is door die witte pluimen boven de tuin haha
Overal ruikt het naar rook, en bij mij ruik je kruiden of uien of cedar hout of waar ik ook mee bezig ben, maar nooit die dikke rook..

Zo hoort het ook. Het valt me ook op hoe ver die walm draagt. Kan soms wel van 4 straten verder zijn dan je in de stank zit. Dan begrijp ik best dat de naaste buren soms niet blij zijn met de BBQ
 
Terug
Bovenaan Onderaan