BasBQ
Beef en Steak

Of je worst lust.

goosebumps zei:
Let wel op dat je een Enterprise systeem molen koopt

Thanks voor de info! Dat is dus goed om te weten. Ik zie dat ze bij vuur en rook van dit systeem RVS platen verkopen. Dat verklaart dus wss waarom het goed is hierop te letten.
Kan ik dat nog ergens makkelijk aan zien? Of gewoon het merk ff googlen en dan uitvogelen of dat een enterprise systeem is?

Lees dit even, linkje hieronder (Porkert de rolls Royce....., en antieke gehaktmolen):

https://www.vuurenrook.nl/nl/algemene-informatie/

Dan wordt alles je duidelijk over het enterprise systeem, en ja een beetje leverancier vermeldt het systeem.

Ook de merken die het enterprise systeem volgen staan erbij (staan onderaan het stuk van de antieke gehaktmolens)
Enterprise systeem:
?Porkert
?Alexanderwerk
?Husqvarna
?Bolinder
?Alfa
?Jupiter
?Reliance
?Moravia
?Titan
?SwM
?Sfinx
?Westmark (let op: soms een kleine afwijking)
 
Ewald zei:
goosebumps zei:
Let wel op dat je een Enterprise systeem molen koopt

Thanks voor de info! Dat is dus goed om te weten. Ik zie dat ze bij vuur en rook van dit systeem RVS platen verkopen. Dat verklaart dus wss waarom het goed is hierop te letten.
Kan ik dat nog ergens makkelijk aan zien? Of gewoon het merk ff googlen en dan uitvogelen of dat een enterprise systeem is?

Lees dit even, linkje hieronder (Porkert de rolls Royce....., en antieke gehaktmolen):

https://www.vuurenrook.nl/nl/algemene-informatie/

Dan wordt alles je duidelijk over het enterprise systeem, en ja een beetje leverancier vermeldt het systeem.

Ook de merken die het enterprise systeem volgen staan erbij (staan onderaan het stuk van de antieke gehaktmolens)
Enterprise systeem:
?Porkert
?Alexanderwerk
?Husqvarna
?Bolinder
?Alfa
?Jupiter
?Reliance
?Moravia
?Titan
?SwM
?Sfinx
?Westmark (let op: soms een kleine afwijking)
Je bent goed op de hoogte Ewald. Niks aan toe te voegen.

Verstuurd vanaf mijn Redmi Note 8 Pro met Tapatalk

 
Smokeking666 zei:
Je bent goed op de hoogte Ewald. Niks aan toe te voegen.

Verstuurd vanaf mijn Redmi Note 8 Pro met Tapatalk

Ik heb zelf 3 molens, 1 hand en 2 elektrische

1x Porkert nr.22
1x Jupiter nr. 8 Elektrisch, maar vertoont mankementen.
1x Beeketal FW735 nr. 10/12 Elektrisch monster van 25 kilo

Mijn hoofddoel is niet gehakt draaien voor onszelf, dat doe ik natuurlijk wel, maar daar heb ik niet zo'n monster als de Beeketal voor nodig. Die heb ik in eerste instantie nodig voor het malen van BARF voor onze 5 knuffeltijgers.
 
BertM zei:
Appleknockers flophouse !
De worst van Paul van Wildvleesch.
Ja klopt, staat er ook bij in het recept. Geen plagiaat h?. Alleen gedeeld. De eer is zeker voor hem.

Verstuurd vanaf mijn Redmi Note 8 Pro met Tapatalk

 
Smokeking666 zei:
BertM zei:
Appleknockers flophouse !
De worst van Paul van Wildvleesch.
Ja klopt, staat er ook bij in het recept. Geen plagiaat h?. Alleen gedeeld. De eer is zeker voor hem.

Verstuurd vanaf mijn Redmi Note 8 Pro met Tapatalk
Dan heb je het omgewisseld, staat bij de primavera...

Maar is zeker een lekker worstje
Maar je post is zeker een trigger voor me om ook maar eens een keertje weer verse worst te gaan maken.
 
BertM zei:
Smokeking666 zei:
BertM zei:
Appleknockers flophouse !
De worst van Paul van Wildvleesch.
Ja klopt, staat er ook bij in het recept. Geen plagiaat h?. Alleen gedeeld. De eer is zeker voor hem.

Verstuurd vanaf mijn Redmi Note 8 Pro met Tapatalk
Dan heb je het omgewisseld, staat bij de primavera...

Maar is zeker een lekker worstje
Maar je post is zeker een trigger voor me om ook maar eens een keertje weer verse worst te gaan maken.
Ga kijken.

Verstuurd vanaf mijn Redmi Note 8 Pro met Tapatalk

 
Terug
Bovenaan Onderaan