Beef en Steak

Of je wogs lus?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Nosmo
  • Startdatum Startdatum

Nosmo

Gerijpt
Na de prachtige rookworsten van Bert en Mike, wou ik het ook wel eens proberen onder het mom van "how hard can it be?".

Nou, het is dus een stuk lastiger dan het lijkt ;) , maar wat vragen aan Bert en Mike en een uurtje vloeken ploeteren heb ik toch een paar worsten weten te produceren. ;D
Van het produceren van de worsten heb ik geen foto's gemaakt want ik vond het al moeilijk genoeg. :-[

Ik heb ze op aanraden van Bert een nachtje laten hangen in de garage om de buitenkant te laten drogen.
Rookworst1.jpg

Zo komen de haakjes van de Hema toch nog van pas.
Rookworst2.jpg

Ik had geen zeef voor de beukensnippers, maar een gietijzeren pannetje kan ook wel.
Rookworst3.jpg

Sneak peek door het luikje van de WSM. ;D
Rookworst4.jpg

Wogs!
Rookworst5.jpg

Ik laat vanavond nog wel even weten hoe ze smaken....

Zien er niet verkeerd uit. Als ze lekker ruiken smaken ze ook lekker.

Ze ruiken geweldig, dus ik heb goede hoop!

Spannend!!

Gaaf hoor... ben jaloers!

heel erg gaaf.
Hebben julie zo'n apparaat waar je de darm mee kan vullen dan?

Ik heb een gehaktmolen met een worstmaak accessoire, maar het blijft lastig om een fatsoenlijke worst te produceren.

WACK, waar woont jouw huis? Dan komen we even wat wogs lenen!

Nosmo zei:
Ik heb een gehaktmolen met een worstmaak accessoire, maar het blijft lastig om een fatsoenlijke worst te produceren.

Ik heb ze hiermee gestopt.
worststopper.jpg

Geen echt eerlijke concurrentie dus. ;)

ik zal eens kijken, ik heb wel een gehaktmolen bij mijn keuken machine, maar of daar ook een worst maak accessoire bij zit weet ik niet

Bert zei:
Ik heb ze hiermee gestopt.
worststopper.jpg

Geen echt eerlijke concurrentie dus. ;)

Waar zit de "buy now" knop?

Leo zei:
ik zal eens kijken, ik heb wel een gehaktmolen bij mijn keuken machine, maar of daar ook een worst maak accessoire bij zit weet ik niet

Anders kan je nog altijd een kitpistool of een spuitgat gebruiken

Misschien eens met vuur en rook praten of er een leuke worst actie mogelijk is ;)

noskos zei:
Misschien eens met vuur en rook praten of er een leuke worst actie mogelijk is ;)

Goed idee, want ik zit hier ook jaloers te kijken  :'(

Wauw Piet, die zien er (mede door de mooie foto's), wel heel erg lekker uit z?g.
Erg gaaf om te zien.
Hopelijk smaken ze zoals ze er uit zien  :)

Mac

Mike v R zei:
Leo zei:

Anders kan je nog altijd een kitpistool of een spuitgat gebruiken

goede tip Mike

ik zou er wel eentje lusten hoor piet!

Terug
Bovenaan Onderaan