BasBQ
Beef en Steak

Oasis kebabs (Kofta)

 
 
 

NasQ

Gemarineerd
Berichten
1.205
Vandaag weer lekker een vrije dag en mijn broer kwam langs dus ach, zullen we dan maar weer de BBQ aansteken!

We gingen vandaag voor kebabs!

Steven heeft een lekker recept in zijn bijbel staan, dus deze gebruikt:

Ingredi?nten:
1 kg gehakt
1 ui
1 tl knoflook
1 tl kaneel
3 tl peterselie
2 tl zout
1 tl peper
Pitabroodjes.

Vrouwlief had ook heerlijke tzaziki gemaakt!

Het was heerlijk!

Foto's:
ybe7ytyq.jpg

2yqy5epy.jpg

u8erygyg.jpg

usesysaz.jpg

zapy7yqy.jpg

e5yguhes.jpg
 
lekker hoor!
 
oei, dat ziet er weer prima uit, had ik ook wel gelust
 
Lekkah!!!
 
Ziet er fraai uit! Komt op de todo.
 
Ziet er heerlijk uit!! krijg gelijk trek!!
 
Lekker hoor!

Heb je ook een receptje van de tatziki?
We zijn verstokte griekenlandgangers maar hebben nog steeds het recept voor DE tatziki niet gevonden....
 
Het ziet er niet alleen lekker uit, het was ook weer heerlijk!! Wat bof ik toch met zo'n man (en hij met mij! :p) Leuk Lin, dat Griekenland ook jullie favoriete vakantieland is, die van mij/ons ook! Ik had dit keer een recept van AH.nl gehaald voor de tzatziki.        1 komkommer, schoongeboend
2 eetlepels olijfolie extra vierge
150 g volle yoghurt, Grieks
1 teentje knoflook
1 theelepel gedroogde munt
1 eetlepel citroensap        Halveer de komkommer in de lengte en schraap met een theelepel de zaadjes eruit. Rasp de komkommer grof, bestrooi met een mespunt zout en laat 5 minuten in een vergiet uitlekken. Dep de komkommer droog en schep om met de olie en yoghurt. Breng op smaak met knoflook, munt, citroensap, zout en peper.  Eetsmakelijk!
 
Mrs_Nas zei:
Het ziet er niet alleen lekker uit, het was ook weer heerlijk!! Wat bof ik toch met zo'n man (en hij met mij! :p) Leuk Lin, dat Griekenland ook jullie favoriete vakantieland is, die van mij/ons ook! Ik had dit keer een recept van AH.nl gehaald voor de tzatziki.        1 komkommer, schoongeboend
2 eetlepels olijfolie extra vierge
150 g volle yoghurt, Grieks
1 teentje knoflook
1 theelepel gedroogde munt
1 eetlepel citroensap        Halveer de komkommer in de lengte en schraap met een theelepel de zaadjes eruit. Rasp de komkommer grof, bestrooi met een mespunt zout en laat 5 minuten in een vergiet uitlekken. Dep de komkommer droog en schep om met de olie en yoghurt. Breng op smaak met knoflook, munt, citroensap, zout en peper.  Eetsmakelijk!

Wij hadden toch iets meer knoflook ;)
 
Lekker !
 
Terug
Bovenaan Onderaan