BasBQ
Beef en Steak

Nu nog een leek

Twan

Tondelzoeker
Berichten
1
Goede dag allemaal,
Lang getwijfeld om een karmado aan te schaften, maar de vele mooie verhalen over BBQ-en van oa training maatjes van de crossfitbox,
er toch maar 1 gekocht , bij de Hornbach in Best. Nu is het proberen om lekkere dingen te maken. Dus tips zijn welkom, wat ik in het begin kan maken , zonder te falen
voor de mensen die ik uit nodig.
 
Welkom Twan!

Het is allemaal niet zo moeilijk als het lijkt.

Je zou om een beetje temperatuurbeheersing te leren eens spareribs volgens de 3-2-1 methode kunnen maken, of simpeler, een lekker beenhammetje indirect.
Pulled pork of chicken is ook niet zo moeilijk.

Kortom, de keuze is reuze.
 
Welkom bij het genootschap
Genoeg te vinden hier, succes en veel plezier
 
  • Leuk
Waarderingen: Twan
Welkom Twan!

Veel plezier met je nieuwe kamado, hier ga je vast veel bruikbare informatie vinden
 
  • Leuk
Waarderingen: Twan
Welkom Twan, gewoon klein beginnen. En wat @Zzzjon al zei, even de temperatuur leren beheersen en dan kan je zo alles maken :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Twan
Welkom Twan.
Je gaat enorm veel plezier hebben van de geweldige tips die je hier kan vinden.
Veel kamadoplezier :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Twan
Welkom Twan
 
  • Leuk
Waarderingen: Twan
Goede dag allemaal,
Lang getwijfeld om een karmado aan te schaften, maar de vele mooie verhalen over BBQ-en van oa training maatjes van de crossfitbox,
er toch maar 1 gekocht , bij de Hornbach in Best. Nu is het proberen om lekkere dingen te maken. Dus tips zijn welkom, wat ik in het begin kan maken , zonder te falen
voor de mensen die ik uit nodig.
Welkom, waar mee je het beste kan beginnen is wat mij betreft het kijken op het YouTube kanaal van NOSKOS. Als je dat goed bekijkt zal je het maximale eruit kunnen halen. Dat is mij ook gelukt. En vervolgens gewoon veel doen. Veel plezier…
 
  • Leuk
Waarderingen: Twan
Terug
Bovenaan Onderaan