BasBQ
Beef en Steak

Nu ik het model toch heb gemaakt....

Luuster

Vuurmaker
Berichten
79
Omdat ik toch mijn eitje in 3D heb gezet, kan ik net zo goed wat meer plaatjes plaatsen. Voor de liefhebbers.
Tevens heb ik de ontbrekende delen toegevoegd. (er ontbreken in totaal nu nog 4 schroeven, en dan zitten alle onderdelen erin)




en toen ik toch bezig was:


 
netjes hoor, kunnen sommigen wel wat mee denk ik.
bedankt voor het maken en delen
 
Sorry, maar zonder die 4 schroeven heb ik hier echt niks aan... Luuster, kunstenaar!  :D
 
Wauw!!!
 
Ik, als absolute kompjoeter-nerd, vind dit bijzonder mooi gemaakt, het lijkt wel een foto!
 
Mooi gemaakt
 
Mooi gedaan, zeker, maar....waarom wil je dit in 3D in de pc hebben staan? Of stel ik nu een hele stomme vraag?
 
El Fumarole zei:
Mooi gedaan, zeker, maar....waarom wil je dit in 3D in de pc hebben staan? Of stel ik nu een hele stomme vraag?

Ik heb een uitbouwtje getekend aan mijn balkon en daarvoor was een model van mijn eitje handig (topic Mijn balkon aanpassen voor mijn BBQ).
Met het tekenen van het eitje ben ik geloof ik een beetje doorgeslagen.
Tevens werk ik met een 3D programma en met zo'n projectje kom je bij functies die je voor je gewone werk nooit gebruikt.

Voorbeeldje:

de schets:



eindresultaat:




en dat kost slechts een avondje en een flesje wijn.... maar in de tussentijd ligt er wel een mooi stukje vlees op het Ei
 
Ik vinnut knap. En over doorgeslagen hobby's zul je de meesten hier niet snel horen klagen ;)
 
duur programmatje heb m ook in mn pc maar ik kan er niks mee
 
Terug
Bovenaan Onderaan