BasBQ
Beef en Steak

NR gezwommen en dan wil je maar 1 ding: Picanha

 
 
 
 
 

McPeet

Gemarineerd
Berichten
1.650
Vanaf afgelopen donderdag heeft onze zoon in Dordrecht 4 dagen gestreden om diverse nationale titels wedstrijdzwemmen. Met 2 zilveren en 4 bronzen medailles mag hij terug kijken op een zeer geslaagd zwemtoernooi. Als klap op de vuurpijl zwom hij een dik Nationaal Record op de 5 km vrije slag (verbetering van 92 sec!!).
Na 2 weken alleen maar pasta's eten vroeg ik hem "wat wil je vanavond eten?" Picanha!!! En zo geschiedde. Lekker met frites met veel mayo en een frisse Italiaanse salade.
Hij heeft genoten van het heerlijke sappige vlees


Het eindresultaat. Een heerlijk bordje

Picanha heeft eerst 30 min in de rook gelegen

Affakkelen maar

Lekker rood nog, precies zoals hij had gevraagd



Als dessert banaan met frambozen

Bedankt weer voor het kijken
 
Heerlijk!
Gratz met de medailles en het record ;)
 
Gefeliciteerd met de medailles en het record. De Picanha ziet er eeg smakelijk uit. Die ga ik denk ik ook maar is scoren bij de Makro.
 
Prachtige foto's ook Peet!
 
Gefeliciteerd met de resultaten.... enne mooi bordje !

 
Dat ziet er goed uit !! en gefeliciteerd met de mooie resultaten.
 
Na zo'n prestatie moet je als vader ook een top prestatie neerzetten -> CHECK!
95 seconden eraf dat is nogal zeg. Top gedaan. Dat is precies de tijd die ik erover doe om alleen al uit het zwembad te klauteren  :D

Heerlijk rood die Picanha. Probleem daarmee vind ik 'altijd' (alsof ik het wekelijks maak) om het vlees dan toch op temperatuur te krijgen. ZOnder thermometer vind IK het niet te doen.
 
Geweldig. Van harte gefeliciteerd met de sportieve prestaties.
Helemaal top.

En die picanha is dik verdiend. Eigenlijk moet een topsporter na zo'n prestatie flink aansterken, dus aankomende week mag paps elke dag wel een lekker gerecht maken.  :D
Is tie goed in  B-)
 
groundhog667 zei:
Na zo'n prestatie moet je als vader ook een top prestatie neerzetten -> CHECK!
95 seconden eraf dat is nogal zeg. Top gedaan. Dat is precies de tijd die ik erover doe om alleen al uit het zwembad te klauteren  :D

Heerlijk rood die Picanha. Probleem daarmee vind ik 'altijd' (alsof ik het wekelijks maak) om het vlees dan toch op temperatuur te krijgen. ZOnder thermometer vind IK het niet te doen.
Ik gebruik tegenwoordig bijna overal een thermometer voor. Meten is goed eten :D
 
Ridevi71 zei:
Geweldig. Van harte gefeliciteerd met de sportieve prestaties.
Helemaal top.

En die picanha is dik verdiend. Eigenlijk moet een topsporter na zo'n prestatie flink aansterken, dus aankomende week mag paps elke dag wel een lekker gerecht maken.  :D
Is tie goed in  B-)
Dat aansterken moet hij zeker, vandaag de restjes van gisteren. Morgen gerookte kipfilet. Vind pap helemaal niet erg om te doen. :D
 
Gefelicitaties. Van dat lekkere bordje gaat je zoon vast nog harder zwemmen de volgende keer ;)

Verstuurd vanaf mijn E5823 met Tapatalk

 
Dat is een mooie prestatie zeg. Gefeliciteerd hiermee.
Wat ik me nog wel afvroeg, hij heeft het NR verbeterd, had hij hier dan goud voor of werd daar geen medaille voor uitgekeerd?

En picanha is een ook een uitstekende keuze om dit te eten na zulke prestaties. (veel ijzer, goed voor de spieren en het bloed)
 
RvH6511 zei:
Dat is een mooie prestatie zeg. Gefeliciteerd hiermee.
Wat ik me nog wel afvroeg, hij heeft het NR verbeterd, had hij hier dan goud voor of werd daar geen medaille voor uitgekeerd?

En picanha is een ook een uitstekende keuze om dit te eten na zulke prestaties. (veel ijzer, goed voor de spieren en het bloed)
Voor zijn NR werd geen medaille oid uitgereikt, het enig wat hij daarvoor kreeg was een kaartje voor finding Dory.
Nationale Records gaan per "bouwjaar". Thomas (net 2 weken 15) heeft nu het NR van 15 jarigen op de 5000 m met 92 sec verbeterd. Als 15 jarige zwom hij mee met 14 zwemmers die zich hadden geplaatst. Overall werd hij 6e, en van de junioren is hij 3e geworden. Alle junioren waren minimaal 1 jaar ouder, de gouden medaille winnaar  3 jaar ouder)
 
Proficiat met het record en het lekkere eten!

 
McPeet zei:
RvH6511 zei:
Dat is een mooie prestatie zeg. Gefeliciteerd hiermee.
Wat ik me nog wel afvroeg, hij heeft het NR verbeterd, had hij hier dan goud voor of werd daar geen medaille voor uitgekeerd?

En picanha is een ook een uitstekende keuze om dit te eten na zulke prestaties. (veel ijzer, goed voor de spieren en het bloed)
Voor zijn NR werd geen medaille oid uitgereikt, het enig wat hij daarvoor kreeg was een kaartje voor finding Dory.
Nationale Records gaan per "bouwjaar". Thomas (net 2 weken 15) heeft nu het NR van 15 jarigen op de 5000 m met 92 sec verbeterd. Als 15 jarige zwom hij mee met 14 zwemmers die zich hadden geplaatst. Overall werd hij 6e, en van de junioren is hij 3e geworden. Alle junioren waren minimaal 1 jaar ouder, de gouden medaille winnaar  3 jaar ouder)
Mooi hoor, heeft je zoon toch maar mooi gefikst.
 
Terug
Bovenaan Onderaan