BasBQ
Beef en Steak

Nou daar gaan we dan :-)

JJdJ1984

Tondelzoeker
Berichten
1
Ik zal me zoals gevraagd even voorstellen. Ik ben Jeroen, 34 jaar oud, ben in het bezit van mijn koksdiploma's maar doe inmiddels totaal ander werk ;-) Maar mijn passie voor koken blijft en hierdoor nu ook de stap naar wat meer bbq-en gemaakt.

Vandaag bij een niet nader te noemen webwinkel voor een hele mooie prijs een Bastard Large met een aantal accessoires aangeschaft en dat betekent dat we nu eindelijk een stapje verder kunnen gaan met het vervullen van deze hobby. Ik heb nu al veel aan jullie gehad door de discussies over bge en bastard te volgen waardoor ik uiteindelijk heb gekozen voor mijn portemonnee ;-) 
 
Dat kan je nu allemaal wel zeggen Jeroen... maarre... wij houden van plaatjes!  :D

Van harte welkom hier kerel!
 
Van harte welkom bij het Genootschap!
 
Welkom hier Jeroen!
 
Sander72 zei:
Dat kan je nu allemaal wel zeggen Jeroen... maarre... wij houden van plaatjes!  :D

Van harte welkom hier kerel!
Het nadeel aan webshops is nog wel eens dat ze hun afspraken niet nakomen ;-) Dus dat dubbeltje op de eerste rang gevoel heeft als gevolg dat ik nog even moet wachten tot hij komt. Hopelijk morgen of overmorgen in huis :)
 
Voor genoeg dubbeltjes, is een dag extra wachten niet erg toch?
 
Welkom, Jeroen!
 
Welkom hier Jeroen  :)
 
Hoi Jeroen,
welkom bij het Genootschap
 
Terug
Bovenaan Onderaan