BasBQ
Beef en Steak

Nog eentje

 
 
 

Ginko

Kooltjesharker
Berichten
139
Zeg, goedemorgen!

Ik ben Bryan, op dit moment 28 jaar en kom uit Barendrecht (onder Rotterdam).  Ik doe nu ongeveer een jaartje (sinds ik in een huis met een tuin woon) aan echt bbqen..voornamelijk laag en traag. En heb ook vast en zeker wel een recept of topic hier gelezen en gebruikt, dus bedankt daarvoor!

uPLMKb3.jpg


Afgelopen weekend was helemaal genieten, een paar dagen naar familie in de Ardennen (nabij Bastonge) waar ik ze eens heb kunnen verwennen op Entrecote(want t-bones waren op :( ),PP en 3-2-1 ribbels.

Mijn eerste smoker/bbq was de el cheapo, voor ?25 van MP af gepakt.. ongeveer 1 week nadat ik verhuisd was. Ondertussen ook een Barbecook xl via MP erbij om te kijken hoe dat model mij bevalt..en 2 maanden geleden voor mijn vakantie een WGA gehaald. Wat een top Q die WGA, ook afgelopen weekend meegenomen en behalve dat het wat puzzelen was met 3 spareribs ben ik echt blij met de WGA..ook achteraf lekker makkelijk in de vaatwasser :D.

Het meest bizarre vond ik nog, dat ik op een verjaardag PP heb gemaakt in de Barbecook XL op een winderige dag, en dat mij dat ongeveer een halve doos Ecobrasa heeft gekost (voor maar 6-7u bbqen). En dat ik de andere helft van de doos dit weekend heb gebruikt in de WGA met 2 slow en 1 fast sessie en hij is nog niet eens leeg. Zo zie je maar weer dat een goede q uiteindelijk heel veel geld zal besparen op de briketten. (nu alleen mijn vriendin nog overtuigen voor die WSM 57 die ik ooit wil...)

Voor wat begeleidende plaatjes:  http://imgur.com/a/sh9Uv

 
Bryan, welkom op het BBQ Genootschap!

Let op de tuincentra beginnen deze week met de uitverkoop, kan er zo maar 20 to 40% van de prijs van een WSM.
 
Frits zei:
Bryan, welkom op het BBQ Genootschap!

Let op de tuincentra beginnen deze week met de uitverkoop, kan er zo maar 20 to 40% van de prijs van een WSM.

Oeh Frits, bedankt maar is maar beter voor de portemonnee dat ik daar voorlopig nog niet aan denk

Ceriel zei:
Welkom hier Bryan!

Dank!
 
Welkom!
 
Hoi welkom hier
 
Terug
Bovenaan Onderaan